تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
کد خبر : 10493

خنده های عاشقانه جنیفر لوپز و آقای همسر جذاب به نظر می رسید

خنده های عاشقانه جنیفر لوپز و آقای همسر جذاب به نظر می رسید

جنیفر لوپز و بن افلک در حال رانندگی با رولز رویس خود در لس آنجلس بودند که از آنها عکس گرفته شد. این دو مرغ عشق توسط فرزندانش ساموئل 11 ساله و سرافینا 14 ساله همراه بودند. این زوج مشهور هالیوودی خوشحال و خندان به نظر می‌ رسیدند که حال و هوای خوبی داشتند، افلک

جنیفر لوپز و بن افلک در حال رانندگی با رولز رویس خود در لس آنجلس بودند که از آنها عکس گرفته شد. این دو مرغ عشق توسط فرزندانش ساموئل 11 ساله و سرافینا 14 ساله همراه بودند.

این زوج مشهور هالیوودی خوشحال و خندان به نظر می‌ رسیدند که حال و هوای خوبی داشتند، افلک در حال رانندگی یک رولز رویس گوست، یک وسیله نقلیه لوکس به ارزش 450000 دلار بود و لوپز روی صندلی مسافر کنار او نشسته بود.

افلک از ماشین پیاده شد و در حالی که بچه هایش به در مدرسه می غرستاد و با آنها خداحافظی کرد. او شلوار جین و یک هودی زیپ آبی پوشیده بود. لوپز یک ژاکت یقه اسکی کرم رنگ پوشیده بود و موهایش را به صورت موی شیک پوشیده بود.

خانواده مشترک بن افلک و جنیفر لوپز

افلک و لوپز مسئول یک خانواده بزرگ ترکیبی هستند. لوپز دوقلو های مکس و اِمی را با همسر سابقش مارک آنتونی، در حالی که افلک با سرافینا، ویولت و ساموئل با همسر سابقش جنیفر گارنر را شریک است.

به گفته یکی از خودی ها، خانواده خیلی با هم کنار می آیند. یکی از منابع آگاه به دیلی میل گفت: «بن سالم است. درام گذشته و عواطف طلاق مدت‌ هاست که از بین رفته‌ اند و همه آن‌ ها در حال انجام وظایف خود به خوبی هستند.»

“این واقعاً یک موقعیت مشترک والدینی بسیار خوشحال کننده است.” در رابطه با لوپز، خودی فاش کرد که او و گارنر رابطه ای عالی و دوستانه دارند و لوپز به گارنر و افلک کمک کرد تا به “جایگاه بهتری” در رابطه خود برسند.

برچسب ها :

ناموجود