تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۳۴
کد خبر : 11376

جنیفر لوپز و آقای همسر در جشن پر ستاره خود می درخشند

جنیفر لوپز و آقای همسر در جشن پر ستاره خود می درخشند

جنیفر لوپز و بن افلک شنبه شب جشن کریسمس پر ستاره ای را در خانه خود در لس آنجلس برگزار کردند و مارگو رابی و مایکل بی جردن در میان مهمانان حاضر بودند. دیگر مهمانان حاضر کیسی افلک، جنیفر لوئیس، لیلی راب و مدیر قدیمی لوپز، بنی مدینا بودند. آنها یک مهمانی واقعا سرگرم کننده

جنیفر لوپز و بن افلک شنبه شب جشن کریسمس پر ستاره ای را در خانه خود در لس آنجلس برگزار کردند و مارگو رابی و مایکل بی جردن در میان مهمانان حاضر بودند. دیگر مهمانان حاضر کیسی افلک، جنیفر لوئیس، لیلی راب و مدیر قدیمی لوپز، بنی مدینا بودند.

آنها یک مهمانی واقعا سرگرم کننده ترتیب دادند. همه تا آخر شب سرود های کریسمس را می خواندند و جنیفر با خواندن چندین آهنگ پیشتاز بود. اگر چه هر یک از نیمی از این زوج قدرتمند هالیوود در حین میزبانی به طور جداگانه دوستان خود را پیدا می کردند،جنیفر و بن هر دو از روحیه خوبی برخوردار بودند.

خانه این دو مرغ عشق به زیبایی در دکور تعطیلات با درخت کریسمس بزرگ در ورودی تزئین شده بود، و بچه ها همه آنجا بودند و می رقصیدند و اوقات خوبی داشتند.

و البته، لوپز همانطور که معمولاً مد بود، شب را با یک لباس قرمز بلند جشن شروع کرد و بعد از ظهر به یک لباس پولک دار آبی پوشید.

اوایل این هفته، لوپز در حالی که از درخت کریسمس خود در خانه اش در بورلی هیلز در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده بود رونمایی کرد، روحیه کریسمس خود را نشان داد. جی لو عکسی از ژست گرفتن خود در مقابل یک درخت همیشه سبز سر به فلک کشیده که با گلدان های طلایی و مخروط های کاج تزئین شده است منتشر کرد.

لوپز با طرح رنگ درخت کریسمس خود مطابقت داشت و دامن کمر بلندی با گلدوزی طلایی پوشیده بود، با یک دستبند طلا، یک کمربند تزئین شده و کفش های پاشنه‌ بلند طلایی درخشان ست شده بود.

جشن تعطیلات آخر هفته لوپز در حالی برگزار می شود که او در حال آماده شدن برای انتشار تک آهنگ خود “Can’t Get Enough” در ماه آینده است.

لوپز تکه هایی از این آهنگ را در شبکه های اجتماعی به همراه یک تیزر از فیلم کوتاه همراه با آلبوم جدید خود منتشر کرده است که در 16 فوریه در Prime Video منتشر می شود. همسرش افلک همراه با مت والتون در این فیلم نویسنده است.

برچسب ها :

ناموجود