تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۱۰
کد خبر : 5345

جنیفر لوپز و آقای شوهر در شهر نیویورک جشن می گیرند

جنیفر لوپز و آقای شوهر در شهر نیویورک جشن می گیرند

جنیفر لوپز و بن افلک چهارم ژوئیه را در شهر نیویورک جشن می گیرند. این زوج متاهل در حال سوار شدن به هلیکوپتر با همراهی فرزندانشان عکس گرفتند. این عکس‌ها افلک را با یک تی‌شرت خاکستری، شلوار جین و کفش‌های ورزشی نایک به تصویر می‌کشد. پس از او دخترش ویولت و پسرش ساموئل بودند. جنیفر

جنیفر لوپز و بن افلک چهارم ژوئیه را در شهر نیویورک جشن می گیرند. این زوج متاهل در حال سوار شدن به هلیکوپتر با همراهی فرزندانشان عکس گرفتند.

این عکس‌ها افلک را با یک تی‌شرت خاکستری، شلوار جین و کفش‌های ورزشی نایک به تصویر می‌کشد. پس از او دخترش ویولت و پسرش ساموئل بودند.

جنیفر لوپز یک سارافون مشکی پوشیده بود که با چند جواهرات طلایی و چند عینک آفتابی تیره تزئین کرده بود. او این ظاهر را با کفش‌های پاشنه‌دار ست کرد و موهایش را به صورت کشی محکم بالا برده بود.

او همچنین یک قمقمه، یک ژاکت، یک کلاه آفتابگیر و یک کیف شتری رنگ به همراه داشت. فرزندش اِمی جلوتر از او راه می‌رفت، ژاکت خاکستری، شورت، کفش کتانی و هدفون به تن داشت.

لوپز اخیراً از انتشار یک موسیقی جدید کنایه زد. اواخر هفته گذشته، لوپز عکسی از خود را در حال خندان به اشتراک گذاشت. در حالی که به پشتی صندلی تکیه می دهد، عنوان رکورد جدیدش را می توان پشت سرش خواند: «این منم… حالا». در زیرنویس پست او آمده است: «روز تحویل آلبوم».

این رکورد نهمین آلبوم استودیویی لوپز است و دنباله ای بر آلبوم او به نام «این من هستم… سپس» است که در سال 2002 منتشر شد و به افلک تقدیم شد. لوپز در قسمت داخلی کپشن آلبوم نوشته است: «تو زندگی منی… تنها الهام‌بخش من برای هر شعر، هر احساس، هر ذره‌ای از احساس در این صفحه است.

برچسب ها :

ناموجود