تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۴۷
کد خبر : 7412

جنیفر لوپز عکس های خیره کننده ای را به اشتراک می گذارد

جنیفر لوپز عکس های خیره کننده ای را به اشتراک می گذارد

جنیفر لوپز تابستان شلوغی را پشت سر گذاشت. این بازیگر و رقصنده یک پست اینستاگرامی پر از عکس ها و برخی از فعالیت هایی که در ماه آگوست انجام داده است، به اشتراک گذاشت که از زیر نور آفتاب لذت می برد و مدتی را در میان دوستان گذرانده است. این پست با عکسی از

جنیفر لوپز تابستان شلوغی را پشت سر گذاشت. این بازیگر و رقصنده یک پست اینستاگرامی پر از عکس ها و برخی از فعالیت هایی که در ماه آگوست انجام داده است، به اشتراک گذاشت که از زیر نور آفتاب لذت می برد و مدتی را در میان دوستان گذرانده است.

این پست با عکسی از خودش که با لباس راه راه ساخته شده از یک تاپ و شورت هماهنگ که شیک به نظر می رسد. عکس‌ های زیر نشان می‌ دهد که او بهترین استفاده را از تابستان خود می‌ برد، از جمله عکس‌ های متعددی که از خودش با لباس‌ های متفاوت، به نمایش گذاشته است.

او عکس‌ هایی را در کنار دوستانش به اشتراک گذاشت، که از همراهی با آنها لذت می‌ برد، و از لباس‌ های تابستانی مختلف، از جمله یک لباس زرد خیره‌ کننده و شاداب و یک لباس رنگارنگ چشم‌ گیرتر با قسمتی در ساق پا، لذت می‌ برد. او پست را با عکسی از جواهرات و گردنبندی را به نمایش گذاشت که روی آن نوشته شده بود «بن» و در پایان یک قلب به آن چسبانده شده بود.

او در توضیح این پست نوشت”این هست آگوست (تا اینجا)» ، ایموجی های مختلفی را اضافه کرد که شامل یک خورشید، یک قلب سبز و یک ساحل است. در اواخر ژوئیه، لوپز تولد 54 سالگی خود را جشن گرفت.

در آن روز، او ویدیویی از خودش در حال انجام روتین مراقبت از پوستش به اشتراک گذاشت و شاد و درخشان به نظر می رسید. او در این ویدئو می گوید: «من تازه تولد داشتم. “و من احساس بهتری از همیشه دارم.”

در این ماه، او همچنین یک سالگی ازدواج خود را با بن افلک جشن گرفت. او در پستی اینستاگرامی چند عکس دیده نشده از عروسی این دو را با لباس سفید نشان داد. در کپشن پست، او برخی از اشعار آلبوم آینده خود را که به افلک اختصاص دارد، کنایه زد.

برچسب ها :

ناموجود