تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
کد خبر : 12333

جنیفر لوپز طرفداران را با ظاهر خیره کننده خود هیجان زده می کند

جنیفر لوپز طرفداران را با ظاهر خیره کننده خود هیجان زده می کند

جنیفر لوپز طرفداران خود را با ظاهری خیره کننده برای موسیقی جدید خود هیجان زده می کند. این ستاره هالیوود موزیک ویدیوی جدید خود را با حضور لاتو، نامزد جایزه گرمی منتشر کرده است که در جدیدترین پروژه خود ظاهری خیره کننده و تصاویری باورنکردنی را به نمایش گذاشته است. لوپز را می توان با

جنیفر لوپز طرفداران خود را با ظاهری خیره کننده برای موسیقی جدید خود هیجان زده می کند. این ستاره هالیوود موزیک ویدیوی جدید خود را با حضور لاتو، نامزد جایزه گرمی منتشر کرده است که در جدیدترین پروژه خود ظاهری خیره کننده و تصاویری باورنکردنی را به نمایش گذاشته است.

لوپز را می توان با پوشیدن یک پیراهن کرومی شیک مشاهده کرد در حالی که در کنار استخر نشسته است، استایل زیبای خود را نشان می دهد. جنیفر با گوشواره های حلقه ای طلایی و کلاه مشکی، ژست می گیرد،و به همراه اشعار آواز می خواند.

موزیک ویدیوی جدید جنیفر را نشان می دهد که در حال اجرای یک رقص پیچیده با رقصندگان پشتیبان خود است. این ستاره یک تاپ و دامن قرمز به تن داشت که با یک گردنبند مروارید و چکمه های پاشنه قهوه ای ست شده بود.

همچنین می‌ توان جی‌ لو را در حالی دید که در تختی پس‌ زمینه عالی شهر نیویورک آواز می‌ خواند، قبل از نمایش ظاهر بعدی‌ اش، با ظاهری کاملا قرمز با رپر لاتو، یک استایل سفید پوشیده دید. جنیفر یک لباس نیمه شفاف دیگر به رنگ قرمز می پوشد، در حالی که لاتو یک کت قرمز رنگ و کفش پاشنه بلند می پوشد.

اما این تنها تغییرات مد او نیست، زیرا این خواننده در حالی که روی یک بیلبورد با چراغ های نئون می رقصید،یک شلوار لاتکس مشکی پوشیده بود.

طرفداران این هنرمند پس از انتشار موزیک ویدیو، او را به خاطر ظاهر خیره کننده اش تحسین کردند. جنیفر امسال شروع بسیار خوبی داشته است و پروژه و فیلم موسیقایی جدید خود را که قرار است در آمازون و پرایم ویدیو منتشر شود، تبلیغ کرد و با حضور در هفته مد پاریس، نمایش لحظات زیبای مد را انجام داد.

برچسب ها :

ناموجود