تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۵۸
کد خبر : 5941

جنیفر لوپز آقای همسر را با آهنگ جدید عاشقانه سورپرایز کرد

جنیفر لوپز آقای همسر را با آهنگ جدید عاشقانه سورپرایز کرد

روز دوشنبه یک روز پس از اولین سالگرد ازدواج این زوج در کلیسای کوچک سفید خواننده و بازیگر 53 ساله آهنگ جدیدش “سفر نیمه شب به وگاس” را به اقای شوهر کنایه زد. او در اینستاگرام در کنار دو عکس فوری از پوشیدن یک مینی لباس سفید تزئین شده با بدلیجات نوشت: «یک سال از

روز دوشنبه یک روز پس از اولین سالگرد ازدواج این زوج در کلیسای کوچک سفید خواننده و بازیگر 53 ساله آهنگ جدیدش “سفر نیمه شب به وگاس” را به اقای شوهر کنایه زد.

او در اینستاگرام در کنار دو عکس فوری از پوشیدن یک مینی لباس سفید تزئین شده با بدلیجات نوشت: «یک سال از سفر نیمه‌ شب ما به وگاس … برای یک سورپرایز ویژه به خبرنامه On The JLo بروید…

لوپز این لباس را روز یکشنبه زمانی که او و افلک 50 ساله برای جشن سالگرد خود به رستوران جورجیو بالدی در سانتا مونیکا، کالیفرنیا رفتند، پوشید.

برنده گرمی بعداً اشعار آهنگ جدید خود را در خبرنامه On the JLo به همراه قطعه ای از خود در حال خواندن منتشر کرد.

در این کلیپ، مادر دو فرزند به دوربین نگاه می‌کند و متن ترانه‌ها را می‌گوید که ازدواج مجدد او با بن افلک در وگاس است.

لوپز می گوید: «سپس تو در گوش من زمزمه کردی / گفتی بیا از اینجا برویم / امشب می توانیم ناپدید شویم. در مورد یک / سفر نیمه شب به وگاس / فقط من و تو عزیزم ….

این آهنگ اولین طعم آلبوم آینده لوپز This is Me… Now جانشین آلبوم 2002 او از افلک This Is Me… است.

در 17 جولای 2022، جنیفر فاش کرد که او و افلک روز قبل در کلیسای کوچک سفید، ماهها پس از افشای نامزدی خود در آوریل، عقد ازدواج خود را بسته بودند.

“ما این کار را انجام دادیم. عشق زیباست. عشق مهربان است. و معلوم شد که عشق صبور است… دیشب، ما به وگاس پرواز کردیم، با چهار زوج دیگر در صف دریافت مجوز ایستادیم، و همه در یک سفر به پایتخت عروسی بودند. جهان،” این را برای طرفدارانش نوشت.

لوپز سپس به کادیلاک صورتی اشاره کرد که در آهنگ جدیدش ذکر شده است، “ما به سختی تا نیمه شب خود را به کلیسای کوچک سفید عروسی رساندیم. آنها با مهربانی چند دقیقه دیر باز ماندند، اجازه دهید با یک کادیلاک صورتی که ظاهرا زمانی توسط پادشاه استفاده می شد عکس بگیریم.

لوپز ادامه داد: «ما نذرهای خود را در کلیسای کوچک خواندیم و حلقه هایی را که تا آخر عمر خواهیم داشت به یکدیگر دادیم. “آنها حتی یک بلوتوث برای راهپیمایی (کوتاه) در راهرو داشتند. اما در نهایت این بهترین عروسی ممکنی بود که می توانستیم تصور کنیم. یکی که مدت ها پیش رویای آن را داشتیم و یکی بسیار واقعی شد.

لوپز و افلک در ژوئیه 2002 قرار ملاقات را آغاز کردند و در نوامبر همان سال نامزد کردند. با این حال، آنها عروسی خود را در سپتامبر 2003 چند روز قبل از برگزاری مراسم به تعویق انداختند. آنها در سال 2021 عشق خود را دوباره زنده کردند.

برچسب ها :

ناموجود