تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
کد خبر : 11875

جنیفر لوپز در موزیک ویدیو جدید لباس عروس به سبک پری دریایی می پوشد

جنیفر لوپز در موزیک ویدیو جدید لباس عروس به سبک پری دریایی می پوشد

جنیفر لوپز یک لحظه عروسی دیگر را سپری می کند! این خواننده و بازیگر روز دوشنبه تیزر جدیدی از موزیک ویدیو جدید ترین تک آهنگ خود به نام Can’t Get Enough را منتشر کرد. این کلیپ که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است، او را در حالی که با یک سری از داماد ها

جنیفر لوپز یک لحظه عروسی دیگر را سپری می کند! این خواننده و بازیگر روز دوشنبه تیزر جدیدی از موزیک ویدیو جدید ترین تک آهنگ خود به نام Can’t Get Enough را منتشر کرد.

این کلیپ که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است، او را در حالی که با یک سری از داماد ها در داستانی با موضوع عروسی “ازدواج” می‌ رقصد، که لباسی سفید به تن کرده است. لباس جسورانه و به سبک پری دریایی که زیبایی او را به تصویر می کشد.

لوپز در این کلیپ در حالی که با رژه داماد هایش می رقصد، در یک پذیرایی جشن می گیرد و در صحنه های مختلف او را با ماشین دور می کنند، می خواند، “من فقط می خواهم، فقط احساس می کنم…”

او این پست را زیرنویس کرد: “نمی توانم منتظر بمانم انتظار تقریباً به پایان رسیده است…”

لوپز اخیراً در آگوست 2022 لباس عروسی به تن کرد تا با همسرش بن افلک ازدواج کند. او قبلاً با اوجانی نوآ، کریس جاد و مارک آنتونی ازدواج کرده بود.

لوپز برای رفتن روی فرش قرمز با افلک در مراسم گلدن گلوب 2024 در روز یکشنبه، یک لباس صورتی کمرنگ پر زرق و برق پوشید با ظاهر پری دریایی. او ظاهر کلاسیک کوتور نیکول فلیسیا را با یک شنل همسان که روی آستین‌ ها با گل تزئین شده بود، افزایش داد.

لوپز در حالی که روز یکشنبه در ویدیویی که در اینستاگرامش منتشر کرد، لباس خود را به نمایش گذاشت، اعلام کرد که «فصل مرغ مگس خوار» است. در مصاحبه ای با Variety روی فرش قرمز، لوپز در مورد ویدیوی عروسی “Can’t Get Enough” و آنچه که الهام بخش مفهوم خلاقانه آن است صحبت کرد.

او با شوخی گفت: «فکر می‌ کنم ممکن است برخی افراد را متعجب کند. این قطعاً نوعی داستان متا درباره سفری است که برای بازگشت از دلشکستگی به عشق طول می‌ کشد».

برچسب ها :

ناموجود