تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۵۷
کد خبر : 9485

جنیفر لوپز در رویداد شیا پارلی خیره کننده به نظر می رسید

جنیفر لوپز در رویداد شیا پارلی خیره کننده به نظر می رسید

جنیفر لوپز در 13 اکتبر در حین شرکت در یک رویداد نیمان مارکوس x شیا پارلی با مدیر خلاق خانه مد، دنیل روزبری، بسیار خیره کننده به نظر می رسید. لباس او از سر تا پا کاملاً شیا پارلی بود. چشمان جی لو با “عینک آفتابی” طلایی آوانگارد پوشیده شده بود. گوشواره های استیشن او

جنیفر لوپز در 13 اکتبر در حین شرکت در یک رویداد نیمان مارکوس x شیا پارلی با مدیر خلاق خانه مد، دنیل روزبری، بسیار خیره کننده به نظر می رسید.

لباس او از سر تا پا کاملاً شیا پارلی بود. چشمان جی لو با “عینک آفتابی” طلایی آوانگارد پوشیده شده بود. گوشواره های استیشن او تم مشابه داشتند. لباس جی لو ابریشمی برنزه که شبیه مرمر حجاری شده بود که دور کمر لباس مجلسی با سنجاق طلایی که یاد آور عینک و گوشواره او بود، بسته شده بود. او این ظاهر را با اکسسوری هایی، شال مشکی، جواهرات طلایی و آرایش جسورانه به پایان رساند.

آرایش چشم‌ های او، وقتی پشت آن عینک پنهان می‌ شد، کار زیادی نمی‌ کرد تا نگاه ها را از آریش بسیار کمیاب او پرت نکند. پوست او لب‌ های قرمز براق را با درخشش آب‌ رسانی تحسین می‌ کرد و گونه‌ هایش با برنز و رژگونه‌ ای قرمز روشن ترکیب شده بود. آخرین کار هایش یک کت ریمل، مقداری هایلایتر در گوشه های داخلی چشم و همانطور که گفته شد رنگ لب قرمز و براق او بود.

اگرچه او از نظر تاریخی فردی نیست که رنگ یاقوت را به نمایش بگذارد، اما منطقی است که چرا لوپز اکنون آن را امتحان می کند، زیرا این رنگ هرگز ترند نبوده و حتی یک رنگ برجسته در جدید ترین مجموعه شیاپارلی بود.

رنگ قرمز به چند دلیل مرسوم است. اجرای نمادین ریحانا در سوپر باول بود که در آن او یک لباس سر همی قرمز پوشید تا بارداری خود را با نوزاد دوم نشان دهد. البته، «تابستان آرایش دختر گوجه‌ فرنگی» در تیک تاک وجود داشت که به سرعت جای خود را به آرایش دختر توت فرنگی داد. همچنین احیای گرانج در حال انجام است که به دنبال سایه‌ های تند مانند قرمز است، و قرمز در هفته‌ های مد در سراسر جهان در روی استیج ها حضور داشته است. مو های «گیلاسی کولا» راه خود را به دوآ لیپا و زندیا پیدا کرده‌ اند. ناخن‌ های «موکای گیلاس» تیک تاک را تسخیر کرده‌ اند، به‌ علاوه وسواس بی‌ پایان تیلور سویفت با رژ لب قرمز، آن‌ ها را در ذهن ها نگه داشته است.

برچسب ها :

ناموجود