تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
کد خبر : 13353

جنیفر لوپز در حال دفاع از بشریت به تصویر کشیده می شود

جنیفر لوپز در حال دفاع از بشریت به تصویر کشیده می شود

جنیفر لوپز سال خود را با یک فیلم دیگر ادامه می دهد. این بازیگر و خواننده که در چند ماه گذشته یک فیلم، یک رکورد و یک مستند منتشر کرده است، در فیلمی از نتفلیکس به نام “اطلس” بازی می کند. در این فیلم لوپز در نقش اطلس شپرد، تحلیلگر داده در یک ماموریت فضایی

جنیفر لوپز سال خود را با یک فیلم دیگر ادامه می دهد. این بازیگر و خواننده که در چند ماه گذشته یک فیلم، یک رکورد و یک مستند منتشر کرده است، در فیلمی از نتفلیکس به نام “اطلس” بازی می کند.

در این فیلم لوپز در نقش اطلس شپرد، تحلیلگر داده در یک ماموریت فضایی بازی می کند. به گفته نتفلیکس، لوپز نقش «تحلیلگر داده‌ های باهوش اما انسان‌ دوست با بی‌ اعتمادی عمیق به هوش مصنوعی» را بازی می‌ کند که «به مأموریتی می‌ پیوندد تا یک ربات مرتد را که گذشته‌ ای مرموز با او به اشتراک می‌ گذارد، را دستگیر کند. اما وقتی برنامه‌ ها به هم می‌ ریزند، تنها امید او برای نجات آینده بشریت از هوش مصنوعی اعتماد به آن است.» در این فیلم سیمو لیو، استرلینگ کی براون، لانا پاریلا، مارک استرانگ همبازی لوپز هستند.

نتفلیکس اولین تیزر تریلر فیلم را منتشر کرده است که لوپز را در دنیایی آینده‌ نگر پر از شهرها و مناظر طبیعی از جنگل گرفته تا صحرا و زمین‌ های یخ زده نشان می‌ دهد. تیزر اکشن لوپز را در یک سفینه فضایی نشان می دهد که او از حملات روبات ها، افراد، پرتابه ها و آب و هوای نامساعد طفره می رود. به نظر می‌ رسد که این یک محصول فوق‌ العاده گران‌ قیمت است و نشان‌ دهنده یک چرخش هیجان‌ انگیز لوپز است که پیش از این در فیلم «مادر» از نتفلیکس بازی کرده بود، یکی دیگر از فیلم‌ های اکشن او.

«مادر» یکی از بزرگترین موفقیت‌ های نتفلیکس بود که رکوردهای پخش جریانی نتفلیکس را برای سال 2023 شکست. در آن، لوپز نقش یک قاتل را بازی می‌ کند که برای محافظت از دخترش که سال‌ هاست او را ندیده است، از دوران بازنشستگی خارج می‌ شود.

فیلم «اطلس» به کارگردانی برد پیتون که پیش از این با ستاره‌ هایی مانند دواین جانسون کار کرده بود است. این فیلم برای اولین بار در 24 می اکران می شود.

برچسب ها :

ناموجود