تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۷:۵۷
کد خبر : 11734

جنیفر لوپز در جزیره کارائیب زیبایی مد را به رخ می کشد

جنیفر لوپز در جزیره کارائیب زیبایی مد را به رخ می کشد

جنیفر لوپز سبک جذاب تعطیلات خود را در سنت بارتز در کنار همسرش بن افلک به نمایش گذاشته و جزیره کارائیب را به باند پر زرق و برق خود تبدیل کرده است. این ستاره با استعداد، استایل  غبطه‌ انگیز خود را در یک لباس مشکی خیره‌ کننده در یک گردش ساحلی در 30 دسامبر به

جنیفر لوپز سبک جذاب تعطیلات خود را در سنت بارتز در کنار همسرش بن افلک به نمایش گذاشته و جزیره کارائیب را به باند پر زرق و برق خود تبدیل کرده است.

این ستاره با استعداد، استایل  غبطه‌ انگیز خود را در یک لباس مشکی خیره‌ کننده در یک گردش ساحلی در 30 دسامبر به نمایش گذاشت. او این ظاهر را با یک کلاه لبه پهن کرم رنگ ست کرد.

اواخر عصر یکشنبه، این ستاره شب سال نو را با یک پست اینستاگرامی نشان داد که شامل مجموعه‌ ای از عکس‌ های خود با لباس ابریشمی کرم رنگ، ژاکت خزدار تیره و کلاه لبه صاف مشکی است.

این خواننده و هنر پیشه در تعطیلات خود سبک آرام تری را انتخاب کردد که در تضاد کامل با گروه پر زرق و برقی بود که او و افلک ماه گذشته در جشن کریسمس پر ستاره افلک در خانه شان در لس آنجلس به تن کرد.

برای آن مهمانی، لوپز یک لباس مجلسی بلند قرمز پوشیده بود که روی شانه راست او اپتیک های گل رز دیده می شد.

جی لو هرگز دست از کار نمی کشد

لوپز، کسی که سرعتش را کم نمی‌ کند، به تعطیلات پر بارش اشاره کرد و احتمالاً روی آلبوم آینده‌ اش، «This is Me. Now» کار می‌ کند که قرار است در 16 فوریه منتشر شود.

جنیفر و بن به افراد مشهور دیگری مانند جف بزوس، لورن سانچز، اسکات دیسیک، هایدی کلوم و مدونا در سنت بارتز پیوستند و جزیره را به یک اقامتگاه زمستانی پر ستاره تبدیل کردند.

در حالی که لوپز همچنان در زیر نور آفتاب غرق می شود استایل های متفاوت خود را به نمایش می گذارد، طرفداران مشتاقانه منتظر نگاه های اجمالی بیشتری از این ستاره با بن افلک هستند.

برچسب ها :

ناموجود