تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
کد خبر : 10899

جنیفر لوپز در تصاویر جدید و جذاب زیبایی را در آغوش می کشد

جنیفر لوپز در تصاویر جدید و جذاب زیبایی را در آغوش می کشد

جنیفر لوپز زیبایی هایی که با افزایش سن به وجود می آید را در آغوش می کشد. در مجله زنان هالیوود ELLE که در روز پنجشنبه منتشر شد، لوپز، 54 ساله، دیدگاه خود را در مورد تعداد فزاینده ای از نقش های بازیگری که برای زنان مسن در دسترس قرار می گیرد، مطرح کرد. عکس

جنیفر لوپز زیبایی هایی که با افزایش سن به وجود می آید را در آغوش می کشد. در مجله زنان هالیوود ELLE که در روز پنجشنبه منتشر شد، لوپز، 54 ساله، دیدگاه خود را در مورد تعداد فزاینده ای از نقش های بازیگری که برای زنان مسن در دسترس قرار می گیرد، مطرح کرد.

عکس های جذاب و خیره کننده ای از این هنرمند مشهور در همین روز منتشر شد. که می توانید ببینید. و به راستی زیبایی را در آغوش کشیده است.

«مردم متوجه شده‌اند که زنان با افزایش سن جذاب‌ تر می‌ شوند. آنها بیشتر یاد می گیرند و با شخصیت و ثروتمند تر می شوند.» او گفت: «همه اینها بسیار زیبا و جذاب هستند و نه فقط از نظر جسمی، بلکه از نظر درونی، زیبایی که با افزایش سن به دست می آورید، خردی که به دست می آورید.»

لوپز گفت که از اینکه می بیند استاندارد ها در هالیوود تغییر می کند و باعث می شود زنان بدون توجه به سن آنها احساس ارزشمندی کنند، خوشحال است.

لوپز خاطر نشان کرد که ارزش های اصلی او همیشه به او آموخته است که ادامه دهد. و این همان طرز فکر است که او را وادار می کند تا در حرفه خود به جلو حرکت کند.

برچسب ها :

ناموجود