تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
کد خبر : 11952

جنیفر لوپز در آلبوم جدیدش لباس مشکی و شیک می پوشد

جنیفر لوپز در آلبوم جدیدش لباس مشکی و شیک می پوشد

جنیفر لوپز در حالی که انتشار آلبوم جدیدش، به پایان رسیده است، و او به عنوان متخصص رسانه ای که هست، توجه مردم را به خود جلب می کند، زیرا او یک لباس مشکی زیبا به تن داشت. نام آلبوم جدیدجنیفر لوپز “این من هستم. حالا” است. لوپز همچنین اولین تک‌ آهنگ آلبوم را با

جنیفر لوپز در حالی که انتشار آلبوم جدیدش، به پایان رسیده است، و او به عنوان متخصص رسانه ای که هست، توجه مردم را به خود جلب می کند، زیرا او یک لباس مشکی زیبا به تن داشت.
نام آلبوم جدیدجنیفر لوپز “این من هستم. حالا” است. لوپز همچنین اولین تک‌ آهنگ آلبوم را با نام «Can’t Get Enough» به نمایش گذاشت و همانطور که انتظار می‌ رفت، به عنوان بخشی از راه‌ اندازی آلبوم، موزیک ویدیویی را نیز فیلمبرداری کرد که جی لو را بسیار هیجان زده نشان می داد.

این آلبوم قرار است در 16 فوریه منتشر شود و روز پنجشنبه، او تعدادی عکس روی جلد برای نسخه وینیل “This Is Me.Now” منتشر کرد. یکی از برجسته‌ ترین عکس‌ ها عکسی بود که در آن هنرمند در حالی که یک لباس مخملی مشکی در کنار بن افلک همسرش بود، با موهای فر حجیم که خیره کننده بود.

ویدئوی تکی “Can’t Get Enough” لوپز را در سه عروسی مختلف نشان می دهد در حالی که بازیگرانی که نقش مهمان را بازی می کردند نشان داده می شدند که شرط بندی می کردند که کدام ازدواج دوام بیاورد. لوپز هنگام رقصیدن با داماد که رقصنده و طراح رقص برنده امی بازی می کرد، یک لباس شیک سفید پوشیده بود.

جنیفر لوپز این تک‌ آهنگ و ویدئو را در طول لایو یوتیوب به نمایش در آورد در حالی که ادعا کرد: «من عاشق یک آهنگ عاشقانه هستم، اما به چیزی نیاز دارم و این را به آنها می‌ گفتم که بتوانم اجرا کنم، بنابر این، وقتی برای اولین بار این آهنگ را شنیدیم، همه فقط می‌ دانستند که این همان چیزی بود که This Is Me را راه‌اندازی کرد. اکنون.»

برچسب ها :

ناموجود