تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲:۵۴
کد خبر : 8415

جنیفر لوپز حامی زنان کارآفرین می شود

جنیفر لوپز حامی زنان کارآفرین می شود

جنیفر لوپز ماه میراث اسپانیایی را به بهترین شکل ممکن جشن می گیرد. این ستاره موفق در سفر اخیر خود به زادگاهش در برانکس و ملاقات با کار آفرینان لاتین از برنامه آزمایشگاه های بی حد و حصر گرامین آمریکایی خود، که از شراکت جی لو با گرمین آمریکا برای کمک به زنان تاجر برای

جنیفر لوپز ماه میراث اسپانیایی را به بهترین شکل ممکن جشن می گیرد. این ستاره موفق در سفر اخیر خود به زادگاهش در برانکس و ملاقات با کار آفرینان لاتین از برنامه آزمایشگاه های بی حد و حصر گرامین آمریکایی خود، که از شراکت جی لو با گرمین آمریکا برای کمک به زنان تاجر برای رسیدن به رویاهای خود بهره برده اند، به سفر خود نگاه می کند.

جنیفر لوپز با 20 کارآفرین اهل لاتین ملاقات کرد و تجربه خود را پس از گوش دادن به چالش ها و موفقیت های زنان در این رویداد ویژه به اشتراک گذاشت.

«همیشه الهام‌ بخش است که به اینجا برگردیم و ببینیم که با هم چه می‌ کنیم و مردم چگونه فرصت انجام این کار را پیدا می‌ کنند و نشان می‌ دهند که چه کاری می‌ توانند با زندگی‌ شان انجام دهند. او در طول گفتگو گفت که بسیار افتخار می‌ کند و این برای من بزرگترین و زیباترین چیزی است که شما به همه ما می‌ دهید.»

جنیفر همچنین بر اهمیت دریافت حمایت و توانایی تامین مالی یک تجارت تاکید کرد. او توضیح داد: «این یک چیز تغییر دهنده زندگی است. این واضح است که بسیار نزدیک به خانه است. نه فقط به خاطر کاری که انجام می دهم، بلکه به این دلیل که توسط زنان لاتین قوی بزرگ شده ام. می دانم مادر بزرگم دوست داشت مغازه خودش را داشته باشد، خیاطی بود، لباس های زیبایی درست می کرد.»

او ادامه داد: «مادرم به روش خودش کسب و کار خودش را اداره می کرد. اگر او می توانست ویترین فروشگاه خود را داشته باشد یا پول کافی برای انجام این کار داشته باشد، هرگز چنین فکری نمی کرد. او حتی فرصت فکر کردن به این شکل را نداشت.

فکر می‌کنم به همین دلیل برای من مناسب بود که به گرامین بپیوندم و سفیر ملی شوم تا واقعاً این کلمه را به گوشم برسانم تا افراد بیشتری بتوانند این فرصت را داشته باشند.»

برچسب ها :

ناموجود