تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۴۳
کد خبر : 6223

جنیفر لوپز در تولد 54 سالگی از استایل جدید خود رونمایی کرد

جنیفر لوپز در تولد 54 سالگی از استایل جدید خود رونمایی کرد

جنیفر لوپز تمام تلاش خود را کرد و تولد 54 سالگی خود را جشن گرفت و به همه نشان داد که سن فقط یک عدد است. جنیفر عکسی از خود با لباس توری سفید که تناسب کاملی با خانم برای روز تولد داشت، منتشر کرد. جی لو، تاثیرگذارترین لاتین در دنیای سرگرمی است. جنیفر لوپز

جنیفر لوپز تمام تلاش خود را کرد و تولد 54 سالگی خود را جشن گرفت و به همه نشان داد که سن فقط یک عدد است. جنیفر عکسی از خود با لباس توری سفید که تناسب کاملی با خانم برای روز تولد داشت، منتشر کرد.

جی لو، تاثیرگذارترین لاتین در دنیای سرگرمی است.

جنیفر لوپز متولد 24 جولای 1964 و از سنین بسیار پایین استعداد زیادی در تمام هنرهای نمایشی نشان داد. با گذشت سالها، دختر کوچک به یک نوجوان و سپس به یک زن تماشایی تبدیل شد که استعداد چشمگیری در فیلم، موسیقی، مدلینگ و یک تاجر بسیار خوب دارد.

یکی از زنان معاصر که بیش از پنجاه شمع نیز روی کیک خود دارد، دوست جی لو، دوست مکزیکی او، سلما هایک است که تولد نیویورکر را به یاد آورد و پیام زیبایی را در اینستاگرام خود به او تقدیم کرد.

“دیشب، بی‌عیب، این عکس را پیدا کردم. حدس می‌زنم به این معنی بود که باید آن را در روز خاص با شما به اشتراک می‌گذاشتم. این باعث شد به زمانی فکر کنم که می‌گفتند موفق نمی‌شویم. سپس گفتند ما دوام نمی‌آوریم. بدرخشید و از هر ثانیه آن لذت ببرید!”

از زمانی که روز شروع شد، جی لو برای جشن تولد 54 سالگی خود در شبکه های اجتماعی با چندین استوری اینستاگرام که برخی از نمادین ترین کارهای او را به یاد می آورد، مانند فیلم نمادینی که او را به شهرت رساند: سلنا، رفت. سپس او یک ویدیو آپلود کرد که در آن می رقصد و به نظر می رسد 30 سال از تولدش کوچکتر است.

این هفته‌ها پر از جشن‌ها برای “جی لو” بوده است، زیرا او اخیرا اولین سالگرد ازدواج خود را با بن افلک با انتشار پیش نمایشی از یکی از آهنگ‌هایی که با الهام از او آهنگسازی کرده بود، “سفر نیمه‌شب به لاس وگاس” را جشن گرفت، که در آن از لحظه‌ای صحبت می‌کند که او و همسرش پس از 20 سال انتظار تصمیم به ازدواج گرفتند.

برچسب ها :

ناموجود