تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
کد خبر : 12749

جنیفر لوپز ترانه‌ خشن درباره صمیمیت با آقای همسر می‌ خواند

جنیفر لوپز ترانه‌ خشن درباره صمیمیت با آقای همسر می‌ خواند

جنیفر لوپز همه چیز را در مورد بن افلک در موسیقی جدیدش به اشتراک می گذارد. در قطعه “بزرگترین داستان عشقی که هرگز نگفته” از آلبوم جدیدش This Is Me…Now، که جمعه، 16 فوریه منتشر شد، جنیفر درباره صمیمی شدن با بن، می خواند و اشعار آن کاملاً خشن هستند. بزرگترین داستان عاشقانه هرگز گفته

جنیفر لوپز همه چیز را در مورد بن افلک در موسیقی جدیدش به اشتراک می گذارد. در قطعه “بزرگترین داستان عشقی که هرگز نگفته” از آلبوم جدیدش This Is Me…Now، که جمعه، 16 فوریه منتشر شد، جنیفر درباره صمیمی شدن با بن، می خواند و اشعار آن کاملاً خشن هستند.

بزرگترین داستان عاشقانه هرگز گفته نشده سیزدهمین و آخرین آهنگ از نهمین آلبوم استودیویی جنیفر است که از عشق او با بن الهام گرفته شده است. جنیفر همچنین یک فیلم موزیکال در پرایم ویدیو را با نام این من هستم… اکنون: یک داستان عاشقانه منتشر کرد.

آلبوم جدید جی لو جشن عشق او به بن است. رابطه آنها در اوایل دهه 2000 آغاز شد، اما آنها راه خود را جداگانه از هم ادامه دادند، دو دهه بعد دوباره به هم وصل شدند. آنها برای دومین بار در آوریل 2022 نامزد کردند و در اواخر همان تابستان، این زوج میزبان یک عروسی مجلل در گرجستان بودند و تعهد خود را نسبت به یکدیگر رسمی کردند.

جنیفر در مصاحبه ای با Variety که همه پروژه های جدیدش را تبلیغ می کرد، فاش کرد که چه چیزی منجر به جدایی معروف او و بن شد. او به یاد می آورد: “رابطه ما تحت فشار فرو ریخت.” ما احساس خودمان را از دست دادیم و نیاز داشتیم از هم جدا شویم زیرا نمی دانستیم چگونه از آن زنده بمانیم. من باید خودم را می فهمیدم و او باید خودش را می فهمید.»

در اولین نمایش این من هستم… حالا: یک داستان عاشقانه در 13 فوریه، جنیفر در حالی که به بن، که در بین تماشاگران بود، فریاد می زد، احساساتی شد. او در حالی که اشک‌ هایش را پاک می‌ کرد، گفت: «شما تمام زندگی‌ ام را به من الهام دادید.”

برچسب ها :

ناموجود