طرفداران تیلور سوئیفت در استرالیا برای همیشه عشق خود را به این ستاره نشان می دهند. صدها نفر از سوئیفتی‌ ها در ملبورن، استرالیا، سالن‌ های خالکوبی را پر کردند، آنها پیش از تور Eras Swift در آنجا توقف کردند تا یک خالکوبی با مضمون سوئیفت انجام دهند برخی از طرفداران حتی تا 50 دقیقه در صف‌ های طولانی منتظر می‌ مانند.

گالری VC Ink Tattoo در اوایل این هفته پستی را در رسانه‌ های اجتماعی به اشتراک گذاشت و به طرفداران اطلاع داد که طرح‌ های الهام‌ گرفته از سوئیفت را با اشعار و موتیف‌ های الهام‌ گرفته از موسیقی تیلور سوئیفت عرضه می‌ کنند.

این طرح‌ ها شامل عناوین آهنگ‌ هایی مانند «تابستان بی‌ رحمانه»، «ماشین گریز»، «کارما» و «همه خیلی خوب» و همچنین یک مار به نمایندگی از آلبوم شهرت سوئیفت،و … بودند .

این شرکت همچنین در استوری اینستاگرام خود عکسی از صف طولانی افرادی که در بیرون از آنجا منتظر بودند را نشان داد و اشاره کرد که انتظار تخمینی آن در یک نقطه 40 تا 50 دقیقه برای خالکوبی بوده است.

VC Ink تنها شرکتی نبود که خالکوبی های الهام گرفته از سوئیفت را برای آخر هفته ارائه کرد. طبق گزارش نیوز کورپ استرالیا، خالکوبی های خط زیبای محبوب همچنین یک “رویداد تاتو فلش” را راه اندازی کردند که در آخر هفته برگزار شد.

یک TikToker محبوب ویدیویی از خود در انتظار در صف و بعداً خالکوبی در طول رویداد فلش به اشتراک گذاشت. او خالکوبی‌های الهام‌گرفته از سویفت کسب‌وکار را به نمایش گذاشت که شامل جوهر ژاکت کش باف پشمی، توپ دیسکو و شعر «کارما» بود.

طرفداران خالکوبی جدید خود را در ایستگاه ملبورن سوئیفت به نمایش گذاشتند، جایی که سوئیفت گیتار خود را برای ترکیبی از «ماشین گریز»، «آگوست» و «آن سوی درب» بیرون کشید.

این خواننده قبل از این آهنگ، طبق یک کلیپ ضبط شده توسط طرفداران، به طرفدارانش گفت: “من واقعاً می خواهم که شما خوشحال باشید زیرا مرا خوشحال می کنید. بنابراین فکر کردم ممکن است بخواهید این یکی را بشنوید. به من اطلاع دهید.”