تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸
کد خبر : 12244

جنیفر لوپز به تازگی یک موی باب فوق کوتاه را معرفی کرده است

جنیفر لوپز به تازگی یک موی باب فوق کوتاه را معرفی کرده است

تقریباً هر بار که جنیفر لوپز را می‌ بینیم، او ظاهر امتحان شده و واقعی خود را به نمایش می‌گذارد. موهای هایلایت شده بلند او حالت داده شده است، او لباسی با زرق و برق پوشیده است، لب هایش به رنگ طبیعی است، و او یک رنگ هماهنگ روی ناخن هایش دارد. بنابراین، نیازی به

تقریباً هر بار که جنیفر لوپز را می‌ بینیم، او ظاهر امتحان شده و واقعی خود را به نمایش می‌گذارد. موهای هایلایت شده بلند او حالت داده شده است، او لباسی با زرق و برق پوشیده است، لب هایش به رنگ طبیعی است، و او یک رنگ هماهنگ روی ناخن هایش دارد. بنابراین، نیازی به گفتن نیست، هر بار که او ظاهر خود را تغییر می دهد، خیره کننده است.

در 22 ژانویه، جنیفر لوپزبه پاریس پرواز کرد تا در کنار زندیا و هانتر شفر در نمایش مد لباس شیاپارلی در ردیف جلو بنشیند. و اما این مدل موی جدید او بود که واقعا توجه ها را به خود جلب کرد.

جی لو با مجموعه کاملی از جدید ترین خلاقیت های دنیل روزبری، موهای بلند خود را به صورت یک باب کوتاه کرد. از وسط جدا شد و درست به گردن کوچکش رسید. سپس، با پیروی از روند شیک ترین مدل موی سال تاکنون، انتهای باب او به سبک باب تلنگر به سمت بالا جمع شد. تمام موهای لوپز با یک ژل خیس پوشیده شده بود که تمام موهای او را پشت گوش هایش صاف نگه می داشت. خوب، همه به جز دو رشته کوچک که چهره او را قاب می کردند و کمی درام به او اضافه می کردند.

علاوه بر اینکه فقط یک انتخاب سبک جالب است، طول مو تغییر بزرگی نسبت به آخرین باری است که او را دیدیم. در مراسم گلدن گلوب، ستاره درخشش موج‌ دار و مجعدی داشت که تا سینه‌ اش می‌ رسید چند اینچ طولانی‌ تر از آخرین سفر او در پاریس.

برای همراهی با ظاهر جدید، لوپز یک لباس شیاپارلی پوشیده بود. پایه ظاهر یک یقه اسکی سفید آجدار با اشکال انتزاعی برجسته در بالا بود. او قسمت بالایی را داخل یک شلوار مشکی چسبان که تا انتها به پاشنه‌ های او سرازیر می‌ شد، فرو کرد. در بالای آن، او یک کت سفید بزرگ و نازک پوشیده بود. اکسسوری اول، با یک کمربند سفید و طلایی درشت دور کمرش. سپس، مهمتر از آن، با عینک آفتابی طلایی شکل با ابروهای طلایی.

کارهای نهایی جی لو کلاسیک بود. پوست او دارای درخشش الهه برنزی بود که بیشتر با ستاره مرتبط است و لب های طبیعی کلاسیک او ظاهر را تکمیل می کرد.

برچسب ها :

ناموجود