تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۲۸
کد خبر : 8225

جنیفر لوپز برای شوی رالف لورن لباس به سبک کابوی می پوشد

جنیفر لوپز برای شوی رالف لورن لباس به سبک کابوی می پوشد

جنیفر لوپز می داند که چگونه یک ورود هیجان انگیز به صحنه درست کند. جنیفر، یکی از ستارگان متعدد در صف اول نمایش مد رالف لورن در جمعه شب در محوطه نیروی دریایی بروکلین شهر نیویورک بود. لوپز یک لباس سفید آستین پفی شفاف و دامن گلدار چند لایه در سایه های پاستلی پوشیده بود.

جنیفر لوپز می داند که چگونه یک ورود هیجان انگیز به صحنه درست کند. جنیفر، یکی از ستارگان متعدد در صف اول نمایش مد رالف لورن در جمعه شب در محوطه نیروی دریایی بروکلین شهر نیویورک بود.

لوپز یک لباس سفید آستین پفی شفاف و دامن گلدار چند لایه در سایه های پاستلی پوشیده بود. او با یک گردنبند نقره ای بزرگ و یک کمربند قهوه ای به سبک کابوی با یک سگک بزرگ تزئین کرد. لوپز هنگام عکس گرفتن یک کیف متالیک به همراه داشت و با کفش های پاشنه‌ بلند ست کرده بود. جی لو در هنگام رفت و آمد از این برنامه نیز کت طلای حاشیه دار به تن داشت.

در کنار لوپز در ردیف اول، مهمانان مشهور دیگری شامل لورا درن، مگان فاهی، میندی کالینگ، دایان کیتون، جیمز مارسدن، جولیان مور، سوفیا ریچی، گابریل یونیون و غیره بودند.

لوپز ارتباط قوی با برند رالف لورن و مدهای آن دارد. در آگوست 2022، او در مراسم عروسی خود با بن افلک در جورجیا سه لباس رویایی پوشید. ظاهر مراسم او در حالی که در راهرو راه می رفت شامل یک لباس مجلسی سفارشی مجموعه رالف لورن و یک دامن رفلکس بود.

سپس این ستاره یک لباس مروارید لوستری پوشید که ریز چین‌ هایی از پارچه ابریشمی، تزئینات مروارید و جزئیات کریستال سواروسکی داشت. همچنین برای مراسم عروسی خود، لوپز یک لباس مجلسی سفارشی رالف لورن به تن داشت که شامل یک طرح پری دریایی و یک کلاه بود.

لوپز در آن زمان از طریق خبرنامه خود در JLo گفت: “لباس ها رویایی بودند … متشکرم رالف لورن .”

در ماه مه سال جاری، لوپز در مراسم مت گالا در شهر نیویورک با لباس هولتر رالف لورن و دامن ساتن صورتی ابریشمی حضور یافت. این لباس بلند با دستکش های شب ابریشمی مشکی برجسته تر شد. لباس مجلسی از جمله یقه گلدار او کاملاً با دست ساخته شده بود.

برچسب ها :

ناموجود