تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۱۵
کد خبر : 10235

جنیفر لوپز بدون آرایش در شبکه های اجتماعی: این هم من هستم

جنیفر لوپز بدون آرایش در شبکه های اجتماعی: این هم من هستم

با تمام حساب ها، جنیفر لوپز بهترین تابستان را سپری کرد. این ستاره چند خط فاصله آهنگ جدیدی را برای بزرگداشت سالگرد ازدواجش در لاس وگاس با بن افلک منتشر کرد، سپس در جشن تولد 54 سالگی خود درخشید چه چیز دیگری؟ و رقصیدن بالای یک میز. او همچنین ویدیویی از GRWM منتشر کرد که

با تمام حساب ها، جنیفر لوپز بهترین تابستان را سپری کرد. این ستاره چند خط فاصله آهنگ جدیدی را برای بزرگداشت سالگرد ازدواجش در لاس وگاس با بن افلک منتشر کرد، سپس در جشن تولد 54 سالگی خود درخشید چه چیز دیگری؟ و رقصیدن بالای یک میز.

او همچنین ویدیویی از GRWM منتشر کرد که در آن درخشش طبیعی خود را قبل از استفاده از JLo Beauty MVP نشان داد که نظرات مثبت بیشماری را از طرفداران به همراه داشت.

لوپز در خلال جشن راه اندازی جدید ترین محصول JLo Beauty ماسک لب فوق العاده مرطوب کننده در مورد ظاهر طبیعی خود در رسانه های اجتماعی و آنچه که او در پوست خود احساس راحتی می کند صحبت کرد.

لوپز می‌گوید: «وقتی در ویدیو هایم را بدون آرایش منتشر می کنم، در واقع می خواهم که به مردم بفهمانم مشکلی ندارد طبیعی باشید.

من عاشق این هستم که کاملاً آرایش شده و پر زرق و برق به نظر بیایم که همه در فیلم‌ ها و ویدیو ها و این چیزها می‌ شناسند. اما آیا فقط شما بدون آرایش و بدون تمام تزیینات به همان اندازه زیبا هستید.”

لوپز خاطر نشان می‌کند که باید با مخاطبان خود در مورد آنچه که پست می‌ کند و چرایی آن کاملاً واضح باشد. “گاهی می نویسم، “هیچ فیلتری وجود ندارد و هیچ روشنایی روی آن وجود ندارد.” این فقط من هستم.»

او ادامه می‌ دهد: «می‌ دانم به نظر نمی‌ رسد که چگونه به ظاهر من عادت کرده‌ ای، اما این من هم هستم و این طرف خود را دوست دارم. شما همیشه به همه این چیزها نیاز ندارید.”

لوپز می گوید که «توانایی در آغوش کشیدن» خود بدون آرایش، به او «اعتماد به نفس بیشتری» می دهد.

“این باعث می شود احساس بهتری نسبت به خودم داشته باشم.” لوپز می‌ گوید که او هرگز نمی‌ خواهد این احساس را داشته باشد که “اگر مو هایم کاملاً درست نشده و مژه‌ هایم را آرایش نکنم، نمی‌ توانم از خانه بیرون بروم. این چیزی نیست که می‌ خواهم باشم. من یک فرد واقعی هستم.”

این بدان معنا نیست که من عاشق زرق و برق نیستم، من عاشق آن هستم. اما من دختری را هم دوست دارم که در خانه بدون آرایش به نظر می رسد که تازه از خواب بیدار شده است.

لوپز دیگران را تشویق می‌ کند که «آنها هم واقعی باشند» و برخی از چیز هایی را که به او کمک می‌ کند احساس خوبی در مورد خودش داشته باشد، به اشتراک می‌ گذارد.

من همیشه احساس می‌ کنم این چیزی است که از درون می‌ آید و در کنار خانواده‌ ام، در کنار دوستانم که می‌ دانم به من اهمیت می‌ دهند، زمانی که در مراقبت از خود و روتین مراقبت از پوست کوشا هستم، بیشترین اعتماد به نفس و راحتی را احساس می‌ کنم. دارم تمرین میکنم وقتی واقعاً سالم زندگی می‌ کنم، واقعاً احساس خوبی دارم.

در آن زمان است که من بیشتر احساس اعتماد به نفس و راحتی می کنم، زمانی که به گونه ای زندگی می کنم که به آن افتخار می کنم، این به من عزت نفس می دهد. وقتی کارهای قابل احترامی انجام می دهید، به شما عزت نفس می دهد. و این زمانی است که بهترین احساس را در مورد خودم دارم.

از طریق JLo Beauty، لوپز امیدوار است به دیگران کمک کند تا بهترین خود را احساس کنند. هیچ چیز قدرتمندتر از زنی نیست که بداند کیست و صاحب آن باشد. منظورم این است که همه ما دچار مشکل شده‌ایم، همه ما اشتباه کرده‌ایم، اما این نقص‌ها چیزی است که ما را به زیبایی منحصر به فرد می‌کند. بنابراین برای من واقعاً چیزی است که در مورد آن است، و همه چیزهایی که JLo Beauty بر اساس آن است: زیبایی از درون، عشق به خود، مراقبت از خود.

برچسب ها :

ناموجود