تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲
کد خبر : 12654

جنیفر لوپز با یک لباس زودیاک بسیار شیک به نظر می رسد

جنیفر لوپز با یک لباس زودیاک بسیار شیک به نظر می رسد

جنیفر لوپز در اولین نمایش فیلم جدیدش، این من هستم. در یک داستان عشق، به همسرش بن افلک پیوست. لوپز، یک لباس مجلسی مشکی و نقره ای تزئین شده از مجموعه مد لباس پاییز و زمستان 2022 زهیر مراد به تن داشت. نیم تنه مخملی شامل یک یقه V دراز بود که درست بالای دور

جنیفر لوپز در اولین نمایش فیلم جدیدش، این من هستم. در یک داستان عشق، به همسرش بن افلک پیوست. لوپز، یک لباس مجلسی مشکی و نقره ای تزئین شده از مجموعه مد لباس پاییز و زمستان 2022 زهیر مراد به تن داشت. نیم تنه مخملی شامل یک یقه V دراز بود که درست بالای دور کمر او قرار داشت. او یک جفت دستکش بلند و بدون انگشت از مخمل مشکی پوشیده بود که دور دستانش پیچیده بود و درست زیر شانه هایش ختم می شد که استایل او بسیار شیک به نظر می رسید.

دامن لباس یک خط A حجیم تا کف زمین بود که شامل تزیینات پیچیده ای از علائم مختلف نجومی بود.

او ظاهر را با چند حلقه نقره‌ای درشت، یک جفت گوشواره آویزان تزئین کرد. درخشش او شامل یک سایه چشم خاکستری تیره بود که با خط چشم مشکی تیره او تاکید شده بود و یک رژلب هلویی. او ظاهر را با موهای نرم و شل که با یک قسمت کناری استایل کرد، به پایان رساند.

لوپز و افلک برای یک شب قرار پر زرق و برق در تئاتر دالبی لس آنجلس حاضر شدند تا از پروژه جدید این خواننده حمایت کنند تا در 16 فوریه در آمازون پرایم ویدیو همراه با آلبوم این من هستم، راه اندازی شود.

این اولین باری نیست که این زوج برای حمایت از نقاط عطف شغلی یکدیگر لباس می پوشند. در ماه مارس سال گذشته، لوپز با لباسی دو رنگ، با یک تاپ و دامن نئون، برای جشن گرفتن فیلم جدید شوهرش به نام Air بیرون آمد.

این دو همچنین در مراسم گلدن گلوب 2024 شرکت کردند، جایی که فیلم الهام گرفته از مایکل جردن نامزد بهترین فیلم موزیکال یا کمدی شد. لوپز با یک لباس بدون بند صورتی رنگ، نیکول فلیسیا و یک شنل همسان با آستین های گل، پوشید.

برچسب ها :

ناموجود