تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
کد خبر : 12425

جنیفر لوپز با کت خاکستری و دامن زرد خیره کننده می شود

جنیفر لوپز با کت خاکستری و دامن زرد خیره کننده می شود

جنیفر لوپز این بازیگر و خواننده روز جمعه، تصاویر تبلیغاتی را برای حضور آینده خود در SNL در اینستاگرام منتشر کرد. او در تصاویر یک کت کتانی به رنگ خاکستری روشن روی دامن زرد روشن و بلوز یقه اسکی سفید پوشیده بود. این ظاهر با یک کمربند طلایی گره خورده بود. لوپز همچنین در ویدئویی

جنیفر لوپز این بازیگر و خواننده روز جمعه، تصاویر تبلیغاتی را برای حضور آینده خود در SNL در اینستاگرام منتشر کرد. او در تصاویر یک کت کتانی به رنگ خاکستری روشن روی دامن زرد روشن و بلوز یقه اسکی سفید پوشیده بود. این ظاهر با یک کمربند طلایی گره خورده بود.

لوپز همچنین در ویدئویی که در روز جمعه در یوتیوب منتشر شد، این لباس را پوشید و ظاهر SNL خود را با آیو ادبیری، ستاره The Bear، که میزبان برنامه شنبه است، به شوخی گرفت.

ادبیری و لوپز با یکی از بازیگران، هایدی گاردنر در این ویدیو ظاهر شدند و گفتند که چقدر هیجان زده بودند که با هم همکاری کنند. گاردنر همچنین یک بیت خنده دار انجام داد و وانمود کرد که نمی داند “جنیفر لوپز” و “جی لو” یک شخص هستند.

همانطور که در تبلیغ قبلی این قسمت که در روز چهارشنبه منتشر شد، دیده شد، بازیگران SNL برای بازگشت لوپز هیجان زده هستند. لوپز در حال حاضر هفته شلوغی را پشت سر گذاشته است. او ویدیوی ریمیکس «به اندازه کافی نمی توانم» را روز دوشنبه منتشر کرد.

ظاهر لوپز در SNL چند هفته قبل از انتشار آلبوم و فیلم استودیویی آینده او، This Is Me، انجام می شود. اکنون، که هر دو در 16 فوریه در دسترس خواهند بود.

برچسب ها :

ناموجود