تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۲۹
کد خبر : 9078

جنیفر لوپز با لباسی جذاب تماشاگران را شگفت زده کرد

جنیفر لوپز با لباسی جذاب تماشاگران را شگفت زده کرد

جنیفر لوپز هنگام حضور در مراسم اهدای جوایز زیبایی روز با یک لباس گلدار شگفت انگیز تماشاگران را شگفت زده کرد. او آنجا بود تا به مربی قدیمی خود، تریسی اندرسون، جایزه ای را برای دستاورد برجسته در فیتنس در این رویداد اهدا کند. جی لو چند عکس از خودش را قبل از مراسم در

جنیفر لوپز هنگام حضور در مراسم اهدای جوایز زیبایی روز با یک لباس گلدار شگفت انگیز تماشاگران را شگفت زده کرد. او آنجا بود تا به مربی قدیمی خود، تریسی اندرسون، جایزه ای را برای دستاورد برجسته در فیتنس در این رویداد اهدا کند.

جی لو چند عکس از خودش را قبل از مراسم در اینستاگرام منتشر کرد که حدود 662000 لایک و 8300 کامنت از بخشی از 252 میلیون دنبال کننده او دریافت کرد.

او یک لباس صورتی و سفید گلدار به تن داشت که طرح گلدار آن بر قسمت پایین لباس غالب بود. این لباس او را بسیار شیک و خیره کننده نشان می‌ داد، در حالی که او با یک کیف دستی و کفش‌ های پاشنه بلند صورتی استایل خود را تکمیل کرده بود.

روی صورتش رژگونه و رژ لب صورتی به چشم می زد تا توجه را به ویژگی هایش از جمله گونه های برجسته اش جلب کند. نظرات طرفداران او عبارتند از: “به هیچ وجه او 54 ساله نیست”، “زیباترین گل باغ”، “تمام نگاه خیره کننده است” و “مادر مادر است”.

هنگامی که جنیفر لوپز برای اهدای جایزه به دوستش روی سکو رفت، گفت: “تریسی اندرسون به عنوان خالق اصلی که روش ها و تعهد به هنرش او را در راس بازی اش نگه می دارد، برجسته است.”

اندرسون در اینستاگرام جی لو در پاسخ به این سوال نوشت: “جی لو تو یک انسان نفیس هستی! عشق تو در حال حرکت کاملاً دلچسب است! از اینکه برای حمایت از من آنجایی متشکرم! من تمام احترام دنیا را برای شما قائلم!”

این مربی تناسب اندام چندین مشتری برجسته جدا از لوپز داشته است که شامل ویکتوریا بکهام، مدونا و گوئینت پالترو می شود. او به خاطر ایجاد رژیمی که «عضلات جانبی» را هدف قرار می‌ دهد، که گروه‌ های عضلانی کوچکی هستند که اگر آموزش ببینند، به افزایش قدرت بدن کمک می‌ کنند، شهرت دارد.

برچسب ها :

ناموجود