تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۵۱
کد خبر : 8078

جنیفر لوپز با عکس های خیره کننده طرفداران را خوشحال می کند

جنیفر لوپز با عکس های خیره کننده طرفداران را خوشحال می کند

اوه، عزیزم، کلاه خود را نگه دارید، زیرا شما دوباره در حال دیدن عکس های جدید جنیفر لوپز هستید! زنی که زمان و جاذبه را به چالش می کشد. منظور این است که آیا او حتی فراتر از زیبایی است؟ بنابراین، جی لو تصمیم گرفت با انتشار تصاویر زیبا طرفداران خود در شبکه های مجازی

اوه، عزیزم، کلاه خود را نگه دارید، زیرا شما دوباره در حال دیدن عکس های جدید جنیفر لوپز هستید! زنی که زمان و جاذبه را به چالش می کشد. منظور این است که آیا او حتی فراتر از زیبایی است؟

بنابراین، جی لو تصمیم گرفت با انتشار تصاویر زیبا طرفداران خود در شبکه های مجازی را خوشحال کند.

این الهه توسط برند ایتالیایی Intimissimi، لباس های شیک که به اندازه کافی جذاب هستند را با طرح های گلدار نمایش می دهد.

اما فقط مورد لباس نیست، نه. جنیفر لوپز می داند که چگونه آن را کار را انجام دهد. او در رختخواب دراز کشیده است و با یک پیراهن زیبا شگفت انگیز به نظر می رسد.

 

و هواداران چه می گویند؟ خوب، یکی از آنها او را “زیباترین انسان جهان” اعلام کرد. نمی توان با آن بحث کرد! . البته، یک سوال اجتناب ناپذیر موسیقی وجود دارد. یکی از او درباره آلبومش می پرسد و دیگری می گوید: “آلبوم را فراموش کن، سلفی های بیشتری به ما بده!” اولویت ها، مردم!

و سپس آن نظر کلاسیک وجود دارد، “اوه، بن افلک باشم.” بله، نمی توان کسی را به خاطر این فکر کردن سرزنش کرد. آدم خوش شانس!

اما در اینجا جی لو است که هنر نمایی می کند. او به لباس های خیره کننده بسنده نمی کند. نه، او مجموعه‌ ای از لباس دارد که گرم‌ تر از تابستان میامی است. و او نیز در مورد آن خجالتی نیست. این زن می داند که چگونه اینترنت را یکباره به تله عطش بشکند.

بنابراین، به قول یکی از طرفدارانش، او ” انگار هرگز پیر نمی شود.” اما صادقانه بگوییم، شاید او چشمه جوانی خود را پیدا کرده است و مختصات را به اشتراک نمی گذارد. جنیفر لوپز، ای موجود افسانه ای، به کار خود ادامه بده!

برچسب ها :

ناموجود