تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۲۷
کد خبر : 7703

جنیفر لوپز حتی با آرایش دیروز هم خیره کننده به نظر می رسد

جنیفر لوپز حتی با آرایش دیروز هم خیره کننده به نظر می رسد

خوابیدن با آرایش دیروز توصیه نمی شود. با این حال، حتی افراد مشهور نیز خسته به خواب می روند و گاهی فراموش می کنند قبل از استراحت شبانه، آرایش خود را پاک کنند. این مورد برای جنیفر لوپز بود که ثابت کرد هر روز صبح می تواند خیره کننده به نظر برسد. جی لو این

خوابیدن با آرایش دیروز توصیه نمی شود. با این حال، حتی افراد مشهور نیز خسته به خواب می روند و گاهی فراموش می کنند قبل از استراحت شبانه، آرایش خود را پاک کنند. این مورد برای جنیفر لوپز بود که ثابت کرد هر روز صبح می تواند خیره کننده به نظر برسد.

جی لو این ستاره 54 ساله هالیوودی این لحظه جالب را با طرفداران و دنبال کنندگانش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و پوست بی نقص خود را به نمایش گذاشت و پیامی انگیزشی به همه 251 میلیون کاربر آنلاین در شبکه های اجتماعی داد. “این یک هفته عالی خواهد بود!!”

این خواننده و بازیگر با نشان دادن مدل موی جدید خود و پوشیدن یک لباس خواب توری سبز، دنج و آماده به نظر می رسید. یک نفر نظر داد: “کامل ترین چهره با کامل ترین لبخند”، در حالی که شخص دیگری نوشت: “من نمی توانم برای این من هستم اکنون صبر کنم” و اضافه کرد: “دلم برای این پست ها تنگ شده بود.”

همین هفته بعد جنیفر ظاهر جدیدی را درست به موقع برای فصل پاییز معرفی کرد. این ستاره تصمیم گرفت مجموعه الهام گرفته از دهه 70 خود را که کاملاً با هایلایت های بلوند کره ای جدیدش ترکیب شده بود، آشکار کند، که کاملاً چهره او را قاب می کرد و دست در دست هم با ظاهر معمولی و پیچیده بود.

جنیفر چند هفته پس از جشن تولدش در کنار نزدیکترین دوستان و اعضای خانواده اش روزهای خوبی را سپری کرده است. او اخیرا تصمیم گرفته است چند عکس از عروسی خود با بن افلک را به اشتراک بگذارد که اولین سالگرد ازدواجشان را جشن می گیرد.

جی لو در ادامه شعری تقدیم به بن به اشتراک گذاشت که ظاهراً بخشی از آهنگ جدیدی از آلبوم او است. «یک سال پیش امروز… بن عزیز، اینجا تنها نشسته‌ای. به حلقه حلقه ام نگاه می کنم. احساس غرق شدن. این باعث می شود که بخواهم آواز بخوانم. چگونه به اینجا رسیدیم. بدون عقب. ای وای. این زندگی منه…”

برچسب ها :

ناموجود