تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
کد خبر : 11497

اعتراف تکان دهنده جنیفر لوپز در مورد ازدواجش خبرساز شد

اعتراف تکان دهنده جنیفر لوپز در مورد ازدواجش خبرساز شد

ممکن است بخشی از فیلمنامه به نظر برسد، اما زندگی واقعی است. جنیفر لوپز، خواننده و بازیگر فاش کرد که پس از لغو ازدواجش با بازیگر آمریکایی بن افلک در ۱۹ سال پیش، دچار اختلال استرس پس از سانحه شده است. لوپز طی مصاحبه ای با ورایتی اعتراف کرده است که زمانی که درگیر تدارکات

ممکن است بخشی از فیلمنامه به نظر برسد، اما زندگی واقعی است. جنیفر لوپز، خواننده و بازیگر فاش کرد که پس از لغو ازدواجش با بازیگر آمریکایی بن افلک در ۱۹ سال پیش، دچار اختلال استرس پس از سانحه شده است.

لوپز طی مصاحبه ای با ورایتی اعتراف کرده است که زمانی که درگیر تدارکات عروسی بود از این بیماری رنج می برد، اما در سال 2021، این دو به یکدیگر فرصتی دوباره دادند.

در اعترافات خود، جنیفر اشاره کرد که آنها “در حال برنامه ریزی برای ازدواج در آگوست 2022 در ساوانا بودند، خانواده قرار بود آنجا باشند و این بسیار استرس زا بود”.

لوپز توضیح داد: «و من نمی‌ دانم شما بچه‌ ها این را می‌ دانید یا نه، اما 20 سال پیش قرار بود من و بن با هم ازدواج کنیم. همه چیز در آن زمان به هم ریخت و این بار، کمی دچار اختلال استرس پس از سانحه شدم و فکر کردم، آیا این اتفاق می افتد؟

لازم به ذکر است که این زوج اولین بار در سال 2002 نامزد کردند و ماه‌ها بعد در 10 سپتامبر 2003 بود در بیانیه‌ ای به رسانه‌ ها فاش کردند که تنها چهار روز قبل از بستن عقد عروسی خود را لغو می کنند.

در این بیانیه آمده بود: “به دلیل توجه بیش از حد رسانه ها به عروسی ما، ما تصمیم گرفتیم تاریخ را به تعویق بیندازیم. ما احساس کردیم که روحیه که باید شادترین روز زندگی ما باشد ممکن است به خطر بیفتد.”

جدایی قطعی در ژانویه 2004 اتفاق افتاد، زمانی که لوپز جدایی قطعی را اعلام کرد، اما 17 سال بعد بود که این دو دوباره به هم رسیدند و تنها 12 ماه طول کشید تا بن از جنیفر خواست تا همسرش شود.

ضربه روی میز برای دور کردن تنش ها از معشوق توسط بن زده شد، زمانی که یک روز وسط تدارک عروسی با او صحبت کرد : بیا امشب به لاس وگاس برویم و ازدواج کنیم.

لوپز در بازدید از برنامه تلویزیونی “Jimmy Kimmel Live” به یاد آورد: “این فوق العاده بود، بهترین شب زندگی من.”

در همان مصاحبه جنیفر در مورد وضعیت فعلی این زوج نیز اظهار نظر کرد.

او گفت: “ما عاقل تر هستیم.” “ما همچنین می دانیم که چه چیزی مهم است، چه چیزی واقعاً در زندگی مهم است، و آنقدر ها به آنچه دیگران فکر می کنند مهم نیست. بلکه به این است که به آنچه هستید وفادار باشید.”

برچسب ها :

ناموجود