تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
کد خبر : 7068

جنیفر آنیستون و برد پیت در عروسی سال 2000 دیوار خاویار داشتند

جنیفر آنیستون و برد پیت در عروسی سال 2000 دیوار خاویار داشتند

عروسی جنیفر آنیستون و برد پیت اوج تجمل بود. مایکل راپاپورت فاش کرد که یکی از مهمانان مراسم عروسی سال 2000 بود. من در عروسی برد پیت و جنیفر آنیستون بودم. آنها یک دیوار خاویار داشتند. اندی کوهن مجری برنامه از این صحبت شگفت زده شد و از بازیگر پرسید که چرا پیش از این

عروسی جنیفر آنیستون و برد پیت اوج تجمل بود. مایکل راپاپورت فاش کرد که یکی از مهمانان مراسم عروسی سال 2000 بود. من در عروسی برد پیت و جنیفر آنیستون بودم. آنها یک دیوار خاویار داشتند.

اندی کوهن مجری برنامه از این صحبت شگفت زده شد و از بازیگر پرسید که چرا پیش از این هرگز فاش نکرده بود که به عروسی پر ستاره رفته است. مایکل ادامه داد: “خب، ما الان آن را رها کردیم و من هنوز دارم از آن خاویار که در آنجا بود می خورم.

مایکل دوست مشترک برد و جن بود. مایکل و برد در سال 1993 در فیلم عاشقانه واقعی با هم کار کردند. او زمانی که در سال 1999 در چندین قسمت از سریال Friends به عنوان مهمان بازی کرد، با جنیفر برخورد کرد.

جنیفر و برد که در سال 1994 با هم آشنا شدند، در 29 ژوئیه 2000 در مالیبو ازدواج کردند. علاوه بر مایکل، افراد مشهوری مانند دوستان جنیفر، اد نورتون، سلما هایک، کامرون دیاز و غیره در عروسی یک میلیون دلاری این زوج شرکت کردند. متأسفانه زوج طلایی هالیوود فقط 5 سال بعد از هم جدا شدند. برد با آنجلینا جولی ازدواج کرد، در حالی که جنیفر با جاستین تروکس ازدواج کرد. هر دوی این ازدواج ها پایان یافته است.

علیرغم اینکه ازدواج براد و جنیفر مانند خاویار دوام نیاورد، آنها امروز با هم دوست هستند. آنها در مراسم SAG 2020 دوباره متحد شدند. جنیفر و برد در سپتامبر 2020 برای جمع آوری پول برای سازمان غیر انتفاعی شان پن در کنار هم ظاهر شدند.

جنیفر آنیستون در برنامه SiriusXM در The Howard Stern Show گفت: “من و برد با هم دوست هستیم.” او ادامه داد: «و ما با هم صحبت می‌ کنیم و اصلاً هیچ چیز عجیبی وجود ندارد، به جز همه کسانی که احتمالاً آن را تماشا کرده‌ اند و می‌ خواستند وجود داشته باشند، یا تصور می‌ کردند وجود دارد.”

برچسب ها :

ناموجود