تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۰۲
کد خبر : 8002

جنا اورتگا شایعات قرار ملاقات با جانی دپ را متوقف کرد

جنا اورتگا شایعات قرار ملاقات با جانی دپ را متوقف کرد

جنا اورتگا به سرعت به گمانه زنی های “مضحک” پیرامون رابطه عاشقانه خود با بازیگر همکار خود جانی دپ پایان داد و در اینستاگرام به این موضوع پرداخت. این ستاره 20 ساله که برای بازی در «چهارشنبه» شناخته می‌ شود، درست قبل از حمله SAG-AFTRA در حال فیلم‌برداری صحنه‌ های مورد انتظار «بیتل جویس 2»

جنا اورتگا به سرعت به گمانه زنی های “مضحک” پیرامون رابطه عاشقانه خود با بازیگر همکار خود جانی دپ پایان داد و در اینستاگرام به این موضوع پرداخت. این ستاره 20 ساله که برای بازی در «چهارشنبه» شناخته می‌ شود، درست قبل از حمله SAG-AFTRA در حال فیلم‌برداری صحنه‌ های مورد انتظار «بیتل جویس 2» دیده شد.

این شایعات زمانی شروع شد که یکی از شایعات شایعه‌ سازی، DeuxMoi، ادعا کرد که آنها با هم دیده شده‌ اند، حتی نشان می‌ دهد که ممکن است روی فیلم با هم کار کنند.

جنا اما وقت خود را برای شفاف سازی موضع خود در این مورد تلف نکرد: “این آنقدر مسخره است که حتی نمی توانم بخندم. من هرگز در زندگی ام جانی دپ را ندیده ام یا با او کار نکرده ام. لطفاً از انتشار دروغ دست بردارید و ما را به حال خود رها کنید.” نماینده جانی نیز با انتشار بیانیه ای این شایعات را “بی اساس” خواند و تاکید کرد که هیچ رابطه شخصی و حرفه ای بین این دو بازیگر وجود ندارد.

ایده پیوستن جانی دپ به گروه بازیگران «بیتل جویس 2» پس از اینکه نام او در جستجوهای گوگل در رابطه با بازیگران فیلم ظاهر شد، هیجان را در میان طرفداران بر انگیخت.

تولید دنباله به طور رسمی در اوایل ماه مه در لندن آغاز شده بود و وینونا رایدر در نقش لیدیا دیتز و جنا نقش دخترش را بازی می‌ کردند. همچنین قرار بود مایکل کیتون در نقش Beetlejuice باز گردد و ستارگان دیگری مانند فیلیپ کیتس و جاستین تروکس به گروه بازیگران پیوستند.

تولید این فیلم متوقف شده است

جنا و وینونا رایدر سر صحنه فیلمبرداری در هیچین، هرتفورaد شایر، در حال فیلمبرداری صحنه های عروسی دیده شدند، و شهر به طور قابل توجهی برای هالووین برای فیلم تزئین شده بود. با این حال، به دلیل ادامه اعتصاب SAG-AFTRA و WGA، تولیدات فیلم و تلویزیون هالیوود به طور موقت متوقف شده بود.

تاریخ اکران رسمی “بیتل جویس 2” 6 سپتامبر 2024 تعیین شد که 36 سال از اکران فیلم اصلی تیم برتون در سال 1988 می گذرد.

جنا جدا از نقشش در “بیتل جویس 2” برای ایفای نقش چهارشنبه آدامز در سریال موفق “چهارشنبه” نتفلیکس به کارگردانی خود تیم برتون شناخته شده است. این نمایش 12 نامزدی امی دریافت کرد، از جمله بازیگر نقش اول زن در یک سریال کمدی برای جنا.

برچسب ها :

ناموجود