تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۲۰
کد خبر : 6646

جمله عجیب روی تی شرت همسر جنیفر لوپز خبر ساز شد

جمله عجیب روی تی شرت همسر جنیفر لوپز خبر ساز شد

بن افلک و جنیفر لوپز مشغول خرید از همپتون هستند. در اوایل این هفته، این زوج که به تازگی اولین سالگرد ازدواج خود را جشن گرفتند از فروشگاه فلایینگ پوینت سرف و اسکیت در ساوت همپتون، نیویورک بازدید کردند و با یک تی شرت که روی آن نوشته شده بود “Woke Up As Hell Again”

بن افلک و جنیفر لوپز مشغول خرید از همپتون هستند. در اوایل این هفته، این زوج که به تازگی اولین سالگرد ازدواج خود را جشن گرفتند از فروشگاه فلایینگ پوینت سرف و اسکیت در ساوت همپتون، نیویورک بازدید کردند و با یک تی شرت که روی آن نوشته شده بود “Woke Up As Hell Again” را ترک کردند.

رفتار آنها با کارکنان بسیار دوستانه بوده و هر دو در آن بعد از ظهر بسیار خوشحال بودند. پس از خروج، لبخند زدند و برای ادامه روز در پیاده رو به راه افتادند.

در عکسی که در اینستاگرام فروشگاه منتشر شده است، لوپز 54 ساله در حالی که در کنار یکی از کارمندان ایستاده است، در حال لبخند زدن در فروشگاه دیده می شود. تصویر بعدی عکس تی شرتی را نشان می دهد که در زمان بازدید این زوج خریداری شده است.

سفر افلک 50 ساله و لوپز به فروشگاه همپتونز پس از آن اتفاق افتاد که این زوج جشن تولد 54 سالگی لوپز را با هم گذراندند، همانطور که در عکس هایی که این خواننده ماه گذشته در خبرنامه خود در JLo به اشتراک گذاشت دیده می شود.

“از همه شما برای عشق تولد متشکرم. لوپز در آن زمان نوشت. «بن میزبان آن در خانه جدید ما با خانواده و دوستانمان بود. همه بچه ها آنجا بودند، یک روز فوق العاده و برای یک مهمانی عالی بود!!

او ادامه داد: «احساس می‌کردم که از سوی عزیزانم بسیار قدردانی میشوم، و بسیار سپاسگزارم که در این مرحله از سفر زندگی‌ ام در جایی که امروز هستم، با افراد بسیار زیبایی و دلسوز که همه چیز را با آنها به اشتراک می‌گذارم.»

لوپز افزود: برای همه شما در روز تولدتان و همیشه همین عشق و شادی را آرزو می کنم. سفر اخیر همچنین پس از آن انجام شد که لوپز و افلک ماه گذشته سالگرد ازدواج خود در لاس وگاس را جشن گرفتند.

برچسب ها :

ناموجود