تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۵۵
کد خبر : 7707

جدیدترین مانیکور سلنا گومز یک دیسکو مانی شگفت انگیز است

جدیدترین مانیکور سلنا گومز یک دیسکو مانی شگفت انگیز است

سلنا گومز بازگشت مورد انتظار خود را به موسیقی انجام داده است. او بین اجرای یک امپراتوری زیبایی و به نوعی زمان را برای انتشار یک تک آهنگ جدید با عنوان “Single Soon” پیدا کرده است. در آن، او در مورد رهایی از روابط، استرس و زمان قدیمی با دختران آواز می خواند. گومز پس

سلنا گومز بازگشت مورد انتظار خود را به موسیقی انجام داده است. او بین اجرای یک امپراتوری زیبایی و به نوعی زمان را برای انتشار یک تک آهنگ جدید با عنوان “Single Soon” پیدا کرده است. در آن، او در مورد رهایی از روابط، استرس و زمان قدیمی با دختران آواز می خواند.

گومز پس از اعلام تک‌آهنگ، چند عکس از مو و لباس موزیک ویدیو را منتشر کرد: یک مدل موی نیمه‌ بالا، نیمه رو به پایین در دهه 2000، ظاهری از قسمت میانی به همراه لباس زنجیروار صورتی و خیره‌ کننده داشته است.

در 25 آگوست، مانیکوریست قدیمی او تام باچیک با نگاهی از پشت صحنه به ناخن های گومز یک ویدیو و عکس در اینستاگرام منتشر کرد تا ما واقعاً بتوانیم دیسکو مانی را در نوک انگشتان گومز ببینیم. به نظر می رسد آنچه ما فکر می کردیم ممکن است یک مانیکور صورتی بلند باربیکور باشد، در واقع یک “دیسکو مانی” با زرق و برق برای روزها بود. هر ناخن به شکل بالرین و طول متوسط، یک لایه پایه از لاک صورتی و یک لایه رویی از درخشش های رنگین کمانی داشت.

اگر شما هم ایده مناسب برای ناخن هایتان در فصل پاییز هستید تمام شب های دخترانه را با الهام ار آهنگ جدید گومز زندگی کنید، ما به شما آموزش می دهیم که چگونه ظاهر دیسکوی حباب دار را برای خودتان به ارمغان بیاورید. اول، مانند هر مانیکور، شما می خواهید ناخن های خود را آماده کنید.

پس از آماده شدن ناخن های خود را با رنگ حبابی بپوشاند. سپس، برای بخش دیسکو با پالت ناخن خود روی هر یک از ناخن ها استفاده کنید. پس از خشک شدن، ظاهر ناخن های خود را با ژل کت براق به پایان برسانید.

اگر این مانیکور را در خانه انجام می دهید، می خواهید روغن کوتیکول را به کوتیکول های خود بمالید تا آنها را نرم کرده و به عقب برانید. سپس ناخن های خود را با دستمال پاک کنید و به شکل دلخواه خود ببرید یا سوهان بزنید. پس از انجام مراحل لاک، درخشش و پوشش بالای او، می‌ خواهید از روغن ناخن نیز برای تقویت ناخن‌ ها و حفظ رطوبت استفاده کنید.

برچسب ها :

ناموجود