تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
کد خبر : 12003

جدیدترین مانیکور جنا اورتگا به طرز شگفت آوری کلاسیک است

جدیدترین مانیکور جنا اورتگا به طرز شگفت آوری کلاسیک است

هر بار که جنا اورتگا روی فرش قرمز پا می گذارد، وقتی صحبت از ظاهرش به میان می آید، هرگز از امتحان چیز جدیدی نمی ترسد. آرایش «گوت برنزی»،  پوشیدن لباس عروسی گوتیک و امتحان کردن موهای قهوه‌ ای رنگ همه چیزهایی هستند که او اخیرا انجام داده است. جدیدترین او؟ یک قدم دورتر از

هر بار که جنا اورتگا روی فرش قرمز پا می گذارد، وقتی صحبت از ظاهرش به میان می آید، هرگز از امتحان چیز جدیدی نمی ترسد. آرایش «گوت برنزی»،  پوشیدن لباس عروسی گوتیک و امتحان کردن موهای قهوه‌ ای رنگ همه چیزهایی هستند که او اخیرا انجام داده است. جدیدترین او؟ یک قدم دورتر از همه استایل های هیجان انگیز به نفع چیزی کمی کلاسیک تر است.

در 11 ژانویه، اورتگا روی فرش قرمز جشنواره بین المللی فیلم پالم اسپرینگز در کالیفرنیا رفت تا در اولین نمایش جهانی آخرین فیلمش، دختر میلر، شرکت کند. برای جشن گرفتن این مناسبت و شروع آخر هفته امی خود، این ستاره با لباسی زیبا و گلدار و مانیکور فرانسوی شیک ظاهر شد.

این لباس عملا فقط یک دامن بود که درست از زیر سینه و چند بند شروع می شد. لباس مجلسی با بند های اسپاگتی کوچک با گل های سفید بسیار بزرگ روی آنها شروع شد که سینه او را می پوشاند. برای برخی از عکس‌ ها، او یک کت سفید بلند هماهنگ به تن کرد که درام بیشتری به آن اضافه کرد. اما برای هر بازنمایی از ظاهر، او با یک چوکر پارچه‌ ای سفید، کفش‌ های پاشنه‌ دار سفید نوک تیز و یک دستبند مروارید استفاده می‌ کرد.

ناخن های او ظاهر کلاسیک، طول متوسط ​​و بادامی شکل بودند. هر یک از ناخن های او با همان پایه براق و صورتی رنگ مطابقت داشت که تا نوک آن ادامه داشت و در آنجا سفید شد. نوک ناخن های او کوچک بود و روی انتهای ناخن هایش متمرکز بود. از نوک تا کوتیکول، مانیکور او آنقدر براق بود که نور دوربین های پاپاراتزی را منعکس می کرد.

خوشبختانه، برای زیباتر کردن ظاهر نیازی به فرش قرمز ندارید، زیرا این کار نه تنها در خانه بسیار آسان است،به علاوه، احتمالاً همه چیزهایی را که نیاز دارید در خانه دارید.

ابتدا، مانند هر مانیکور، باید لاکی که روی ناخن هایتان باقی مانده است را با پاک کننده لاک ناخن پاک کنید. سپس روغن کوتیکول را به کوتیکول های خود بمالید تا نرم شوند و آنها را به عقب برانید. پس از آن، به طول و شکل دلخواه خود برش بزنید و سوهان بزنید، سطح را صاف کنید تا سطح ناخن ها یکدست شود و کت پایه دلخواه خود را بزنید.

سپس، شما می خواهید لایه پایه بژ با رنگ صورتی را برای قسمت عمده ناخن های خود بزنید. احتمالاً از قبل لاک مورد علاقه خود را در خانه دارید.

هنگامی که پایه خشک شد، نوک ناخن را طراحی می کنید. پس از خشک شدن نوک ناخن ها، با یک تاپ کت با براقیت بالا تمام کنید و عملا برای فرش قرمز آماده خواهید شد.

برچسب ها :

ناموجود