تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۳۱
کد خبر : 12703

جدیدترین استایل شیک جنیفر لوپز ادای احترام به گذشته اوست

جدیدترین استایل شیک جنیفر لوپز ادای احترام به گذشته اوست

جدیدترین استایل شیک جنیفر لوپز ادای احترام به گذشته اوست. روز پنجشنبه، سوپر استار 54 ساله در سینمای AMC Bay Plaza در محله برانکس شهر نیویورک  برای نمایش فیلمش این من هستم. اکنون: یک عشق با استایل شیک حضور پیدا کرد. به نظر می‌ رسید که لوپز با پوشیدن یک لباس آبی و کلاه بیسبال

جدیدترین استایل شیک جنیفر لوپز ادای احترام به گذشته اوست. روز پنجشنبه، سوپر استار 54 ساله در سینمای AMC Bay Plaza در محله برانکس شهر نیویورک  برای نمایش فیلمش این من هستم. اکنون: یک عشق با استایل شیک حضور پیدا کرد. به نظر می‌ رسید که لوپز با پوشیدن یک لباس آبی و کلاه بیسبال چرمی مشکی به استایل نمادین خود اشاره کرده است.

علاوه بر کلاه، لوپز با، دستکش های چرمی مشکی و کفش های پاشنه بلند ظاهر خود را تزئین کرد. برای تکمیل استایل خود، او تعدادی گردنبند و گوشواره‌ های نقره‌ ای درشت را اضافه کرد.

با توجه به تم بازگشتی، لوپز یک آرایش چشم گربه ای دودی را انتخاب کرد که با اندام کلاسیک او همراه شد. تابستان گذشته، این خواننده و ترانه سرا نیز با لباسی که حال و هوای مشابهی را ایجاد می کرد، شگفت انگیز شد.

اخیراً، سبک لوپز به روند استایل خیابانی ادای احترام کرده است. اوایل روز پنج‌ شنبه او برای تبلیغ فیلم آینده‌ اش با سه لباس کاملاً متفاوت به شهر نیویورک رفت، که در زیبایی‌ شناسی او نقش داشت.

برای اولین استایل خود، لوپز را می‌توان در میدان تایمز دید در حالی که رنگ‌ های سفید زمستانی با یک کت به ظاهر خز مصنوعی همراه با شلوار سفید هماهنگ شده بود.

برچسب ها :

ناموجود