تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۱۰
کد خبر : 8254

جانی دپ بزرگترین معامله عطر مردانه در تاریخ را رقم زد

جانی دپ بزرگترین معامله عطر مردانه در تاریخ را رقم زد

جانی دپ به عنوان چهره عطر دیور بازگشته است. این بازیگر 60 ساله در یک آگهی تبلیغاتی جدید برای این شرکت بازی می کند، که اولین بار است که پس از محاکمه او علیه همسر سابق امبر هرد در سال 2022، این عطر را تبلیغ می کند. در این تبلیغ، دپ شعر می خواند در

جانی دپ به عنوان چهره عطر دیور بازگشته است. این بازیگر 60 ساله در یک آگهی تبلیغاتی جدید برای این شرکت بازی می کند، که اولین بار است که پس از محاکمه او علیه همسر سابق امبر هرد در سال 2022، این عطر را تبلیغ می کند.

در این تبلیغ، دپ شعر می خواند در حالی که یک لباس مشکی پوشیده است. او قبل از اینکه نتیجه بگیرد، می گوید: “عقاب در حالی که دور شکار خود می چرخد، گریه می کند. خورشید فروزان در آسمان آبی اوزون. دنباله ای از باد سرد، سرزمینی از چوب و سنگ خشک را به هم می زند.”

بنا به گزارش ورایتی، دپ قراردادی سه ساله با دیور به ارزش بیش از 20 میلیون دلار امضا کرد. این فروشگاه گفت که این همکاری بزرگترین معامله عطر مردانه در تاریخ را رقم زد.

دیور با انتشار پستی در اینستاگرام، آخرین حضور دپ را جشن گرفت و در کنار عکسی از این بازیگر نوشت: «جسور و قدرتمند، در ذات خود، حقیقت او، را تجسم می‌ دهد».

بازگشت دپ به عنوان مدل تبلیغ دیور بیش از یک سال پس از محاکمه او به اتهام افترا علیه امبر هرد صورت می گیرد.

هیئت منصفه هفت نفره متشکل از پنج مرد و دو زن، دپ و هرد را متهم به افترا دانستند، اما بیشتر از ستاره دزدان دریایی کارائیب حمایت کردند. او 10.35 میلیون دلار غرامت دریافت کرد، در حالی که هرد 2 میلیون دلار غرامت دریافت کرد.

اخیراً، دپ این تابستان را با گروه خود به نام خون آشام هالیوود که متشکل از او، آلیس کوپر، جو پری و تامی هنریکسن است، گذراند. او همچنین در جشنواره فیلم کن در ماه مه از طریق فیلم فرانسوی زبان Jeanne Du Barry که در آن نقش شاه لوئی پانزدهم را بازی می کند، به سینما بازگشت.

در آینده، دپ قرار است فیلم آینده مودی را کارگردانی کند که بر اساس نمایشنامه مودیلیانی اثر دنیس مک اینتایر ساخته شده است.

برچسب ها :

ناموجود