تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
کد خبر : 9550

جاستین و هیلی بیبر با استایل ست خیره کننده بودند

جاستین و هیلی بیبر با استایل ست خیره کننده بودند

جاستین بیبر و هیلی بیبر، در طول تور جگوار خود در روز پنجشنبه، در ایستگاه ویکتوریا مونه در لس آنجلس، کالیفرنیا، یک شب سرگرم کننده داشتند. زن و شوهر به همان اندازه که می توانستند خوشحال به نظر می رسیدند که برای عکس گرفتن در حالی که کت های چرمی مشکی و سایر لباس های

جاستین بیبر و هیلی بیبر، در طول تور جگوار خود در روز پنجشنبه، در ایستگاه ویکتوریا مونه در لس آنجلس، کالیفرنیا، یک شب سرگرم کننده داشتند. زن و شوهر به همان اندازه که می توانستند خوشحال به نظر می رسیدند که برای عکس گرفتن در حالی که کت های چرمی مشکی و سایر لباس های غیر رسمی را به تن می کردند. جاستین همچنین یک ژاکت قرمز و مشکی، شلوار مشکی، چکمه و کلاه بیسبال مشکی پوشیده بود و هیلی یک تاپ سیاه و سفید، دامن مینی مشکی و جوراب سفید با کفش‌ های ورزشی سیاه و سفید پوشیده بود.

علاوه بر جاستین و هیلی، توری کلی نیز برای تماشای یکی از برنامه های ویکتوریا در لس آنجلس حاضر بود. مرغ عشق و خواننده هر دو با ویکتوریا عکس گرفتند و توری نیز لباس شیک پوشیده بود. این شامل یک تاپ کراپ سفید و یک شلوار برنزه بود.

وقتی جاستین و هیلی در کنسرت با دیگر افراد مشهور سرگرم نمی شوند، در شبکه های اجتماعی از یکدیگر تعریف می کنند. جاستین اخیراً زمانی که محصول لب پپتیدی توت فرنگی هیلی را معرفی کرد، برای حمایت از هیلی تیتر خبرها شد. او یک پست اینستاگرامی با عکس هایی از خود و هیلی در یک کریسپی کرم در شهر نیویورک به اشتراک گذاشت.

جاستین و هیلی همچنین پنجمین سالگرد ازدواج خود را در ماه سپتامبر جشن گرفتند. هر دوی آنها به صفحه اینستاگرام خود رفتند تا عکس های به یاد ماندنی و پیام های عاشقانه ای را درباره این روز خاص به اشتراک بگذارند. جاستین در پیام خود نوشت “به با ارزش ترین ها، محبوب من. “5 سال است تو قلبم را تسخیر کردی. من از اعماق جانم تا استخوان هایم می دانم که این سفر با تو تنها فراتر از انتظارات ما خواهد بود. پس بیایید به رویا های خود ادامه دهیم عزیزم. به سلامتی برای همیشه و همیشه. با تمام وجودم دوستت دارم سالگرد 5 سالگی ازدواج مبارک!!!”

هیلی در پیام خود نوشت: “5✨ دوستت دارم.” بیشتر عکس‌ هایی که هر دو به اشتراک گذاشتند با عشق پر شده بودند، از جمله عکسی که نشان می‌ داد آنها یک بوسه پرشور را به اشتراک می‌ گذاشتند و عکسی که نشان می‌ داد با آرامش پشت میز جلوی یک کیک روشن نشسته‌ اند.

برچسب ها :

ناموجود