تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۴۶
کد خبر : 9571

جاستین بیبر به همسرش هیلی هدیه 5000 دلاری می دهد

جاستین بیبر به همسرش هیلی هدیه 5000 دلاری می دهد

ستاره ها وقتی صحبت از خرج کردن می شود پلک نمی زنند و آخرین خرید جاستین بیبر یکی از مواردی است که تأثیرگذار است. خواننده کانادایی می خواست هدیه ای بسیار بدیع به همسرش هیلی بدهد. و این خواسته برای او به مبلغی بالا تمام شده است. اما او کوتاهی نکرده است. هدیه به همسرش

ستاره ها وقتی صحبت از خرج کردن می شود پلک نمی زنند و آخرین خرید جاستین بیبر یکی از مواردی است که تأثیرگذار است. خواننده کانادایی می خواست هدیه ای بسیار بدیع به همسرش هیلی بدهد. و این خواسته برای او به مبلغی بالا تمام شده است. اما او کوتاهی نکرده است. هدیه به همسرش چندین صفر دارد.

این خواننده می خواست هدیه ای عجیب به او بدهد و به همین دلیل هنرمندی را مأمور ساخت یک اثر هنری بر اساس عاشقانه ترین پیامک های هیلی خلق کند. این مورد برای او 5000 دلار هزینه داشته است. اما این پول برای کانادایی ها نیست.

خرج بزرگ بیبر

بیبر به دلیل دادن هدایای خود جوش به هیلی برای نشان دادن عشق خود شناخته شده است که نشان می دهد رابطه آنها پس از غلبه بر مشکلات بین آنها قوی به قوت پیش می رود.

اما در مورد اثر هنری، در مورد چیست، محتوای دقیق چیست؟ این یک تابلوی اکریلیک است که بر اساس متنی که او برای او فرستاده در رزین لمینت شده است و معنای بسیار خاصی دارد.

این اثر با عنوان «دلم برایت تنگ شده» است و محتوای پیام دریافتی جاستین از هیلی همسرش در نتیجه روابط صمیمانه اشاره دارد. در این نوشته آمده است: “دلم برایت تنگ شده است. دلم برای لبخندت، خنده هایت، آغوشت، بوسه هایت، شوخی هایت، عشق ورزیدن، در آغوشت بودن تنگ شده است.”

برچسب ها :

ناموجود