تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶
کد خبر : 13413

تیموتی شالامی با استایل کلاسیک به تصویر کشیده می شود

تیموتی شالامی با استایل کلاسیک به تصویر کشیده می شود

سفر تیموتی شالامی برای تبدیل شدن به باب دیلن رسما آغاز شده است. این بازیگر 28 ساله روز یکشنبه در سر صحنه فیلم زندگینامه درباره ترانه سرای مشهور، A Complete Unknown، در شهر نیویورک دیده شد. در عکس‌ های به دست آمده، شالامی دیلن 82 ساله را با لباسی کلاسیک دهه 60 در حالی که

سفر تیموتی شالامی برای تبدیل شدن به باب دیلن رسما آغاز شده است. این بازیگر 28 ساله روز یکشنبه در سر صحنه فیلم زندگینامه درباره ترانه سرای مشهور، A Complete Unknown، در شهر نیویورک دیده شد.

در عکس‌ های به دست آمده، شالامی دیلن 82 ساله را با لباسی کلاسیک دهه 60 در حالی که کیف گیتار فرسوده‌ ای را در دست داشت، و در خیابان‌ های شهر قدم می‌ زد با شلوار جین، ژاکت سبز، و با لباس‌ های کلاسیک نشان می‌ دهد به تصویر کشیده می شود.

در کنار او، ماشینی با ظاهر قدیمی تردد کرد و صحنه را برای فیلم زندگینامه ای تنظیم کرد، که بنا بر گزارش ها حول محور انتقال بحث برانگیز دیلن به گیتار الکتریک در دهه 60 و مسیر او برای تبدیل شدن به یک اسطوره موسیقی فولکلور است.

ددلاین گزارش داد که ادوارد نورتون در نقش سیگر خواننده فولکلور به گروه بازیگران فیلم پیوست و جایگزین بندیکت کامبربچ شد که به دلیل درگیری های برنامه ریزی کنار رفت.

در ماه ژانویه، شالامی از دبیرستان دیلن در هیبینگ، مینه‌ سوتا بازدید کرد، زیرا او برای این نقش آماده می‌ شد. در طول این بازدید، او مدتی را با بخش نمایش دبیرستان هیبینگ گذراند، که آنها روز بعد در یک پست در فیس بوک جزئیات آن را توضیح دادند.

برچسب ها :

ناموجود