تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
کد خبر : 11155

تیلور سویفت و سلنا گومز با استایل شیک از شب دخترانه لذت می برند

تیلور سویفت و سلنا گومز با استایل شیک از شب دخترانه لذت می برند

تیلور سوئیفت ممکن است به چند دستبند دوستی بیشتری نیاز داشته باشد! این فوق ستاره موسیقی پاپ، با چندین دوست از جمله سلنا گومز، کارا دلوین، آنیا تیلور جوی و زوئه کراویتز برای یک شب دخترانه در شهر نیویورک در روز جمعه همراه شد. در اوایل تعطیلات آخر هفته با دوستان، سوئیفت در حال خروج

تیلور سوئیفت ممکن است به چند دستبند دوستی بیشتری نیاز داشته باشد! این فوق ستاره موسیقی پاپ، با چندین دوست از جمله سلنا گومز، کارا دلوین، آنیا تیلور جوی و زوئه کراویتز برای یک شب دخترانه در شهر نیویورک در روز جمعه همراه شد.

در اوایل تعطیلات آخر هفته با دوستان، سوئیفت در حال خروج از ساختمان در کنار گومز دیده می شود.

سوئیفت یک کت چرمی با خط شرپا، ژاکت سبز، دامن چهار خانه، جوراب شلواری و چکمه قرمز بلند پوشیده بود. او ظاهر شیک زمستانی خود را با یک کیف کاراملی رنگ و مقداری رژ لب قرمز کلاسیک تزئین کرده بود.

گومز که ماه گذشته هایلایت های بلوند را برای اولین بار به نمایش گذاشت، در حالی که مو هایش را با حالتی نرم و موج دار پایین نگه داشت، و موهای روشن تر خود را به نمایش گذاشت. لباس او شامل یک پالتو با طرح مار و دامن همسان، یک تاپ مشکی و چکمه مشکی بود.

مراسم جمعه دو روز پس از آن برگزار می‌ شود که سوئیفت برای حمایت از دوستش اما استون در اولین نمایش فیلم جدیدش Poor Things که در شهر نیویورک در روز چهارشنبه در تئاتر DGA برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود