تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
کد خبر : 10386

تیلور سویفت با استایل خیره کننده به نیویورک بازگشت!

تیلور سویفت با استایل خیره کننده به نیویورک بازگشت!

تیلور سویفت با استایل خیره کننده به نیویورک بازگشت! سوئیفت، روز دوشنبه پس از بازگشت از نمایش های آخر هفته خود در آرژانتین به خانه با گریسی آبرامز، نوازنده، در رستوران فریمنز در منهتن بیرون آمد، جایی که تراویس کلس به او پیوست. دوستان در حالی که به سمت رستوران می‌ رفتند لبخند می‌ زدند

تیلور سویفت با استایل خیره کننده به نیویورک بازگشت! سوئیفت، روز دوشنبه پس از بازگشت از نمایش های آخر هفته خود در آرژانتین به خانه با گریسی آبرامز، نوازنده، در رستوران فریمنز در منهتن بیرون آمد، جایی که تراویس کلس به او پیوست.

دوستان در حالی که به سمت رستوران می‌ رفتند لبخند می‌ زدند و صحبت می‌ کردند، سوئیفت با لباسی ساده از لباس مینی سفید، جوراب شلواری کالزدونیا مشکی شفاف و کت پشمی آبی سرمه‌ای پوشیده بود. سوئفت همچنین لباس خود را با یک کیف شانه ای زنجیر سبز و کفش های چرمی قهوه ای ست کرد.

آبرامز، یک ژاکت شتری رنگ با شلوار مشکی و یک کیف دوشی خود را استایل کرده بود.

این ظاهر سوئیفت پس از آن صورت می گیرد که او آشکارا علاقه خود را به تراویس کلس در بوئنوس آیرس در روز شنبه نشان داد. این خواننده پس از نمایش در حالی که هم در آغوش گرفته بودند و با هم رفتند، در پشت صحنه به آغوش کلس دوید و او را بوسید.

واکنش غافلگیر کننده کلس به تغییر متن در فیلمی که از کنسرت به اشتراک گذاشته شده بود، در حالی که او در کنار پدر سوئیفت، اسکات کینگزلی سویفت، در جایگاه VIP ایستاده بود، ثبت شد. ستاره کانزاس سیتی چیفز که روز قبل برای تماشای برنامه او پرواز کرده بود در سایر کلیپ های ارسال شده از کنسرت در حال بوسه برای سوئیفت و رقصیدن همراه با آهنگ های او دیده شد.

سوئیفت برای اولین بار در 24 سپتامبر در حال حضور در یک بازی کانزاس سیتی چیفز برای حمایت از کلس دیده شد. از آن زمان، این زوج بارها با هم دیده شده اند.

یک منبع آن زمان گفت که کلس یک جنتلمن است. او روی حرفه خود بسیار متمرکز است. او رابطه بسیار خوبی با خانواده اش دارد. او انرژی و رویکرد شگفت انگیزی به زندگی دارد. و همه چیز بسیار خاص است.

این منبع افزود که سوئیفت از گذراندن وقت با تراویس لذت برده است و او برای شروع تور بین المللی خود هیجان زده است. او یک استراحت عالی داشته است.

برچسب ها :

ناموجود