تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲:۳۵
کد خبر : 5503

تیلور سویفت بعد از 13 سال متن آهنگ جنجالی را تغییر داد

تیلور سویفت بعد از 13 سال متن آهنگ جنجالی را تغییر داد

تیلور سویفت تصمیم گرفته است شعر یکی از جنجالی ترین آهنگ هایش را پس از 13 سال تغییر دهد. سوئیفت در طول زندگی حرفه ای موفق خود، آهنگ های موفق متعددی را ارائه کرده است، اما یکی از آنها به طور خاص وجود دارد که بیش از یک دهه است که جنجال قابل توجهی در

تیلور سویفت تصمیم گرفته است شعر یکی از جنجالی ترین آهنگ هایش را پس از 13 سال تغییر دهد. سوئیفت در طول زندگی حرفه ای موفق خود، آهنگ های موفق متعددی را ارائه کرده است، اما یکی از آنها به طور خاص وجود دارد که بیش از یک دهه است که جنجال قابل توجهی در رسانه های اجتماعی ایجاد کرده است.

در نتیجه، در اواسط سال 2023 و در شرایطی متفاوت از زمانی که در ابتدا در سال 2010 منتشر شد، این هنرمند تصمیم گرفت که متن ترانه را تغییر دهد.

آهنگ مورد بحث “بهتر از انتقام” است که در ابتدا حاوی جملاتی بود که زن ستیزانه تلقی می شد و به دلیل ارسال پیامی منفی در مورد زنان مورد انتقاد قرار می گرفت.

سوئیفت تصمیم گرفته است که اکنون زمان مناسبی برای تغییر متن ترانه است. حدس زده می شود که او دیگر با خواندن آن آهنگ های خاص احساس راحتی نمی کرد.

نسخه اصلاح شده “بهتر از انتقام” اکنون شامل اشعار مختلفی است که هدف آن انتقال ایده ها و دیدگاه های جدید است. سویفت تغییرات اساسی ایجاد کرده است و سطرهای بحث برانگیز را با متن جدید جایگزین کرده است که پویایی متفاوتی را به تصویر می کشد.

در نسخه 2010 این آهنگ، سوئیفت این ترانه ها را می خواند: “او یک بازیگر است، اوه / او بیشتر به خاطر کارهایی که روی تشک انجام می دهد شناخته می شود.”

با این حال، در اشعار به روز شده «بهتر از انتقام»، این خط اکنون می‌خواند: «او یک هنرپیشه است، اوه / او یک پروانه به آتش بود، او کبریت را نگه می‌داشت».

با این حال، این تغییرات به طور جهانی مورد استقبال قرار نگرفته است. برخی از منتقدان، مانند لاریشا پل از مجله رولینگ استون، معتقدند که سوئیفت نیازی به تغییر خطوط اصلی نداشت. آنها استدلال می کنند که حفظ اشعار اصلی می تواند به عنوان یک لحظه حیاتی در سفر سوئیفت به سمت درک فمینیسم متقاطع عمل کند.

برچسب ها :

ناموجود