تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۱۳
کد خبر : 7367

تیلور سوئیفت و جی جی حدید در بازی حماسی متحد می شوند

تیلور سوئیفت و جی جی حدید در بازی حماسی متحد می شوند

تیلور سویفت و بهترین دوستش، جی جی حدید در عکس هایی که در آخر هفته 18 آگوست از طریق اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد، به تصویر کشیده شدند. که بسیاری از افراد مشهور Uno را بازی کردند. در حالی که در شب بازی سرگرم کننده، کایلی با لباسی مشکی با بند های نازک به نظر

تیلور سویفت و بهترین دوستش، جی جی حدید در عکس هایی که در آخر هفته 18 آگوست از طریق اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد، به تصویر کشیده شدند. که بسیاری از افراد مشهور Uno را بازی کردند.

در حالی که در شب بازی سرگرم کننده، کایلی با لباسی مشکی با بند های نازک به نظر می رسید. تیلور ترجیح داد کتانی طلایی خود را مستقیماً پایین بپوشد و یک نوار کناری به ظاهر خود اضافه کرد. او همچنین ترجیح داد از رژ لب قرمز رنگ خود استفاده کند.

در همین حال جی جی در اسلاید سوم همین پست شیک به نظر می رسید. کارا دلوین، مدل و بازیگر، به‌ طور قابل توجهی به‌ عنوان فردی که جی جی در حال بغل کردنش بود، برچسب‌ گذاری شد.

از دیگر ستاره‌های برجسته‌ ای که در این پست حضور داشتند، می‌ توان به شخصیت تلویزیونی تروور نوح، ستاره جادویی مایک، چانینگ تیتوم، ستاره تد لسو، جیسون سودیکیس و دیگران اشاره کرد.

برخی از هنرمندانی که در این رویداد حضور نداشتند به نظرات دعوت شدند تا در آینده حضور داشته باشند. کریسی تیگن مدل، همراه با دو ایموجی گریان نوشت: «ما می‌خواهیم بازی کنیم». در همین حال، آلیسا میلانو، یادداشتی مشابه نوشت. “من بازی ها را دوست دارم.

عکس های تیلور در شب بازی در همان روز به اشتراک گذاشته شد که او در ساحل جرسی برای آخر هفته عروسی دوستش جک آنتونوف دیده شد. تیلور در 18 آگوست در کنار چانینگ و زوئه کراویتز بازیگر در رستوران نهنگ سیاه در بیچ هاون دیده شد.

بلافاصله پس از اینکه عکس‌ها و ویدیو های تیلور در رسانه‌ های اجتماعی منتشر شد، بسیاری از طرفداران او در آن منطقه جمع شدند تا سعی کنند نگاهی اجمالی به تیلور داشته باشند. هنگامی که در نهنگ آبی در روز جمعه بود، تیلور با یک تاپ سیاه رنگ و دامن همسان به نظر می رسید. جک و همسرش، مارگارت کوالی، روز بعد رسما ازدواج کردند.

برچسب ها :

ناموجود