تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
کد خبر : 12365

تیلور سوئیفت و بریتنی ماهومز نمی توانند از لبخند دست بردارند

تیلور سوئیفت و بریتنی ماهومز نمی توانند از لبخند دست بردارند

بریتنی ماهومز و تیلور سوئیفت نمی توانند از لبخند دست بردارند! ماهومز روز سه شنبه یک سری عکس با خواننده سوئیفت در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. همسر پاتریک ماهومز، کوارتربک، عکس‌ های بازی قهرمانی AFC کانزاس سیتی چیفز مقابل بالتیمور ریونز را به اشتراک گذاشت. تیلور و بریتنی پس از پیروزی چیفز در عصر یکشنبه

بریتنی ماهومز و تیلور سوئیفت نمی توانند از لبخند دست بردارند! ماهومز روز سه شنبه یک سری عکس با خواننده سوئیفت در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. همسر پاتریک ماهومز، کوارتربک، عکس‌ های بازی قهرمانی AFC کانزاس سیتی چیفز مقابل بالتیمور ریونز را به اشتراک گذاشت. تیلور و بریتنی پس از پیروزی چیفز در عصر یکشنبه با هم عکس گرفتند.

دو تصویر اول شامل هر دو زن بود که در حالی که در بالای استادیوم ژست گرفته بودند، کلاه قهرمانان AFC را بر سر داشتند. سوئیفت تابستان گذشته با تراویس کلس با چیفز آشنا شد.

در اولین عکس، تیلور و بریتنی در حالی که برای دوربین ژست گرفته بودند، هم در آغوش گرفتند و بریتنی برق می زد و تیلور چهره ای شوکه نشان می داد. در عکس بعدی، بریتنی در حال خندیدن به سمت سوئیفت ژست می گیرد، دیده می شود.

همراه با دو تصویر از سوئیفت و بریتنی، این دو با لیندسی بل همسر بلیک بل در آخرین عکس بریتنی دیده می شوند. همچنین در حالی که سه نفر برای دوربین لبخند می زدند، هر یک از زنان برای حمایت از تیم مهم خود لباس قرمز و سفید پوشیدند.

برچسب ها :

ناموجود