تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
کد خبر : 11731

تیلور سوئیفت عشق خود را پوشیدن کت نامزدش نشان می دهد

تیلور سوئیفت عشق خود را پوشیدن کت نامزدش نشان می دهد

تیلور سوئیفت روز یکشنبه در حالی که کت چرم سفید تراویس کلس را پوشیده بود، برای بازی خانگی کانزاس سیتی چیفز مقابل سینسیناتی بنگالز به استادیوم اروهد آمد که هفته گذشته در شکست مقابل لاس وگاس رایدرز پوشیده بود. سوئیفت، اکنون در 9 بازی NFL در این فصل حضور داشته است. چیفز پنج بازی از

تیلور سوئیفت روز یکشنبه در حالی که کت چرم سفید تراویس کلس را پوشیده بود، برای بازی خانگی کانزاس سیتی چیفز مقابل سینسیناتی بنگالز به استادیوم اروهد آمد که هفته گذشته در شکست مقابل لاس وگاس رایدرز پوشیده بود.

سوئیفت، اکنون در 9 بازی NFL در این فصل حضور داشته است. چیفز پنج بازی از هشت بازی گذشته خود را باخته است. آنها هنوز به مرحله پلی آف می روند و حتی می توانند به سوپر بول برسند.

کلس، اوایل این فصل با سوئیفت شروع به ملاقات کرد و همه چیز در زمین در حضور او خوب پیش می رفت، که ناگهان پس از هفته خداحافظی که او برای کنسرت تیلور ستاره پاپ به آرژانتین رفت، تغییر کرد.

سوئیفت زیر کت چرم سفید چیفز که شامل چندین تکه است، کاملا مشکی پوشیده بود. او در در جایگاه همیشگی خود با خانواده و دوستانش نشسته بود.

کلس اولین هدف خود را در بازی مقابل سینسیناتی رها کرد زیرا توجه خود را به سوئیفت در مجموعه معطوف کرد. چیفز باید به گل میدان بسنده می کرد تا نتیجه را 17-10 کند.

برخی از طرفداران چیفر می‌ خواهند با انگشت اشاره کنند و سوئیفت را به خاطر کاستی‌ های اخیر کلس سرزنش کنند، در حالی که برخی دیگر از او دفاع می‌ کنند و آن را تبعیض جنسی می‌ نامند.

حقیقت این است که چیفز، اریک بینیمی، هماهنگ‌ کننده سابق تهاجمی را از دست داده است، که احتمالاً در صورت عدم انتظارات تیم، فصل آینده باز خواهد گشت.

برچسب ها :

ناموجود