تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
کد خبر : 10173

تیلور سوئیفت در نیویورک یک شب دخترانه پر از ستاره داشت

تیلور سوئیفت در نیویورک یک شب دخترانه پر از ستاره داشت

تیلور سویفت، سوپر استار موسیقی پاپ، روز شنبه در خیابان های شلوغ شهر نیویورک یک شب دخترانه پر از ستاره داشت. دوستان صمیمی از جمله سلنا گومز، سوفی ترنر، جی جی حدید، کارا دلوین، و بریتانی ماهومس در این گردش پر از سرگرمی به او پیوستند. برای این شب پر زرق و برق، تیلور ظاهر

تیلور سویفت، سوپر استار موسیقی پاپ، روز شنبه در خیابان های شلوغ شهر نیویورک یک شب دخترانه پر از ستاره داشت. دوستان صمیمی از جمله سلنا گومز، سوفی ترنر، جی جی حدید، کارا دلوین، و بریتانی ماهومس در این گردش پر از سرگرمی به او پیوستند.

برای این شب پر زرق و برق، تیلور ظاهر پاییزی عمیقی به خود گرفت و یک تاپ مشکی آستین بلند همراه با یک دامن مینی چین دار و چهار خانه بژ داشت. تیلور با چکمه‌ های چرمی مشکی بلند که با پاشنه‌ ای ساده تزئین شده بود، استایل خود را بیان کرد.

«تای تای» به سبک جوان پسند راک شد

مو های براق سوئیفت به‌ طور ظریفی در یک نان با چتری‌ های نرم و قاب‌ بندی صورت چیده شده بودند. این نگاه دلربا باعث شد در کنار دوستان مشهورش بدرخشد. با روحیه رفاقت زنانه، سوئیفت با دوستانش سلنا گومز و جی جی حدید به صرف شام ​​رفتند.

بریتنی ماهومز، با یک کت شلوار سرمه ای و یک کیف سفید که روی شانه هایش بود، خیره کننده به نظر می رسید. سوفی ترنر، کت شطرنجی فیروزه‌ ای را روی شلوار جین روشن با کفش‌ های پاشنه آبی روشن به تن کرد.

سوئیفت و ماهومز در حال لذت بردن از همراهی یکدیگر دیده شده اند و دوستی آنها را تقویت می کنند. این گردش همچنین زمانی برگزار می‌ شود که بریتنی ماهومز به همسران دیگر بازیکنان چیفز در شهر نیویورک پیوست و از چای بعد از ظهر در هتل نمادین پلازا به همراه همسران NFL، پیج بوچله و لیندزی بل لذت برد.

کلس برای بازی مقابل دلفین آماده می شود

در حالی که خانم ها از وقت خود در نیویورک لذت می برند، بازیکنان NFL در حال آماده شدن برای یک بازی مهم در آلمان هستند. کانزاس سیتی چیفز قرار است در فرانکفورت آلمان به مصاف میامی دلفین ها برود که از ساعت 9:30 صبح به وقت شرقی آغاز می شود.

برچسب ها :

ناموجود