تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
کد خبر : 11279

تیلور سوئیفت در جشن تولد 34 سالگی در لباس مینی می درخشد

تیلور سوئیفت در جشن تولد 34 سالگی در لباس مینی می درخشد

تیلور سوئیفت با جشن تولد خیره کننده ای در The Box در شهر نیویورک وارد سی و چهارمین سالگی زندگی اش شد و این کار را در کنار بهترین دوستش، بلیک لایولی، با سبکی شیک انجام داد. تیلور در حالی که در یک لباس مینی مشکی براق که آسمان شب پر زرق و برق را

تیلور سوئیفت با جشن تولد خیره کننده ای در The Box در شهر نیویورک وارد سی و چهارمین سالگی زندگی اش شد و این کار را در کنار بهترین دوستش، بلیک لایولی، با سبکی شیک انجام داد.

تیلور در حالی که در یک لباس مینی مشکی براق که آسمان شب پر زرق و برق را در جلو و پهلو به نمایش می‌ گذاشت، ثابت کرد که سن فقط یک عدد است.

سوئیفت در حالی که رژ لب قرمز نمادین خود را در گلم خود داشت، این ظاهر را با کفش های پاشنه بلند مشکی و یک کیف دستی نقره ای خیره کننده ست کرد.

بلیک لایولی، دوست قدیمی او، با یک لباس چرمی مشکی با بند اسپاگتی با چکمه‌ های کریستین لوبوتن تا زانو، و اکسسوری های طلایی به مهمانی پیوست.

افراد خاص تیلور در روز او حضور داشتند

سوئیفت علیرغم غیبت نامزدش، تراویس کلس، به دلیل تمرین اجباری فوتبال در کانزاس سیتی، مطمئن شد که از روز خاص خود نهایت استفاده را می‌ برد.

این زوج که در ماه سپتامبر رابطه خود را تایید کردند، لحظات شیرینی را قبل از جشن به اشتراک گذاشتند، از جمله یک مهمانی تعطیلات بعد از بازی پس از بازی کانزاس سیتی چیفز.

سلنا گومز، یکی دیگر از دوستان نزدیک سوئیفت، ادای احترامی دلچسب برای تولد در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. گومز سلفی آینه ای از خودش و تیلور منتشر کرد و تحسین خود را از سوئیفت به عنوان الهه ابراز کرد.

تولد تیلور سوئیفت جشنی پر از ستاره بود

در حالی که زنگ خانه سوئیفت بی وقفه با تحویل گل در طول روز به صدا درآمد، او برای جشن تولد شیک در Zero Bond، پس از جشن مجله تایم که در آن به عنوان شخصیت سال تجلیل شد، رفت.

این جشن شامل دوستان قابل توجهی مانند مایلز تلر، کلی تلر، زوئی کراویتز، کارا دلوین و آنیا تیلور جوی بود. تیلور که به خاطر حلقه اجتماعی پر جنب و جوشش شناخته می شود، نشان داد که تولد او یک ماجراجویی پر ستاره و پر از زرق و برق، محبت و حسی از روحیه جشن است.

همانطور که طرفدارانش در کنار او جشن می گرفتند، سوئیفت همچنان اعتماد به نفس و استایل خود را نشان می داد و ثابت می کرد که سن فقط یک عدد است وقتی تیلور سوئیفت هستید.

برچسب ها :

ناموجود