تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۹:۲۲
کد خبر : 11627

ظاهر تیلور سوئیفت با کلاه بابانوئل در روز بازی شگفت انگیز است

ظاهر تیلور سوئیفت با کلاه بابانوئل در روز بازی شگفت انگیز است

تیلور سویفت تمام شادی های تعطیلات خود را به بازی چیفر آورده است و حس خاص خود را از سبک. این هنرمند از تراویس کلس قهرمان سوپر بول حمایت کرد و تیمش روز دوشنبه در خانه مقابل لاس وگاس ریدرز قرار گرفت. سوئیفت یک دامن کوتاه چهارخانه مشکی و خاکستری، ژاکت قرمز، جوراب شلواری مشکی،

تیلور سویفت تمام شادی های تعطیلات خود را به بازی چیفر آورده است و حس خاص خود را از سبک. این هنرمند از تراویس کلس قهرمان سوپر بول حمایت کرد و تیمش روز دوشنبه در خانه مقابل لاس وگاس ریدرز قرار گرفت. سوئیفت یک دامن کوتاه چهارخانه مشکی و خاکستری، ژاکت قرمز، جوراب شلواری مشکی، کفش‌ های پاشنه بلند مشکی و یک ژاکت مشکی پوشیده بود.

او موهایش را نیمه بلند رها کرده بود در یک پاپیون مشکی شیرین و یک جفت گوشواره “T” را به نمایش گذاشت. با این حال، هنگامی که او وارد شد، ظاهر خود را با یک کلاه بابانوئل بسیار جذاب که روی آن “87” شماره پیراهن کلس بود پوشاند.

سوئیفت تمایل خود را به مینی چهار خانه ثابت کرده است او در بازی هفته گذشته مقابل نیوانگلند پاتریوتز نیز یکی از آن ها را پوشید. ظاهر چهار خانه راهی عالی برای ترکیب همه رنگ‌ های تیم چیفر برای بازی‌ ها است و رنگ قرمز پر جنب و جوش را با تعادل رنگ‌ های خنثی نشان می‌ دهد.

تیلور در این فصل در حالی که از کلس حمایت می کند، استایل های مختلفی را پوشیده است از سویشرت های کلاسیک گرفته تا لباس های زیبا با شماره پیراهن کلس. او حتی در یک مناسبت دستبند های سفارشی تولید کرده است که توسط یک برند محلی میسوری ساخته شده است.

برچسب ها :

ناموجود