تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
کد خبر : 8094

تیلور سوئیفت با هنرمندی خود رکورد جدیدی را شکست

تیلور سوئیفت با هنرمندی خود رکورد جدیدی را شکست

تیلور سوئیفت از شکستن رکورد “خیلی خوب” خبر دارد. این سوپراستار موسیقی پاپ، این هفته دو مورد دیگر را به رزومه خود اضافه کرده است، زیرا فیلم کنسرت تیلور سویفت در تور Eras، رکورد تمام دوران‌ ها را در فروش بلیت‌ های یک روزه AMC شکست و بهترین بلیت روز اول Fandango شد. فروشنده سال

تیلور سوئیفت از شکستن رکورد “خیلی خوب” خبر دارد. این سوپراستار موسیقی پاپ، این هفته دو مورد دیگر را به رزومه خود اضافه کرده است، زیرا فیلم کنسرت تیلور سویفت در تور Eras، رکورد تمام دوران‌ ها را در فروش بلیت‌ های یک روزه AMC شکست و بهترین بلیت روز اول Fandango شد. فروشنده سال تا الان.

هر دو شرکت این خبر را پس از اینکه سوئیفت روز پنجشنبه اعلام کرد که تور عظیم او در پاییز امسال به تئاترهای AMC در سراسر ایالات متحده خواهد آمد، به اشتراک گذاشتند.

AMC در یک بیانیه مطبوعاتی در روز جمعه فاش کرد که فیلم کنسرت سوئیفت که از 13 اکتبر تا حداقل 5 نوامبر برای تماشا در سینماها در دسترس خواهد بود، تا کنون تنها در یک روز 26 میلیون دلار از فروش بلیت درآمد داشته است.

این رقم بالاترین درآمد فروش بلیت یک روزه برای یک فیلم را در AMC رقم زد و رکورددار قبلی مرد عنکبوتی را شکست داد که در یک روز 16.9 میلیون دلار درآمد داشت.

AMC که به عنوان توزیع کننده فیلم فعالیت می کند، همچنین افزود که این فیلم رکورد درآمد فروش بلیت 24 ساعته خود را “کمتر از سه ساعت پس از فروش بلیت ها” شکست.

AMC به اشتراک گذاشت: «با درک این تقاضای بی‌ سابقه، AMC زمان‌ های نمایش بیشتری را برای افزایش ظرفیت در صورت لزوم و در دسترس اضافه می‌ کند. «در طول نمایش در AMC، [فیلم] حداقل چهار زمان نمایش در روز در روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه در هر مکان تئاتر AMC در ایالات متحده پخش خواهد شد.

در مورد Fandango، این شرکت همچنین روز جمعه اعلام کرد که جدیدترین سرمایه‌ گذاری سوئیفت روی صفحه نمایش بزرگ، رکورد فروش بلیت یک روزه خود را برای سال 2023 شکست.

فیلم کنسرت تیلور سوئیفت نه تنها بهترین فروش بلیت روز اول سال در Fandango است، بلکه فیلم کنسرت مانند ابر قهرمانی که هست اجرا می‌ کند و در بین بهترین فروشندگان بلیط روز اول تمام دوران از فرنچایز هایی مانند مارول قرار می‌ گیرد. جنگ ستارگان، کمیک های دی سی و موارد دیگر،” هاین لاین اضافه کرد.

AMC اشاره می کند که مدت زمان فیلم 2 ساعت و 45 دقیقه است که کوتاه تر از خود تور است که بیش از 3 ساعت و 15 دقیقه طول می کشد.

سوئیفت پنجشنبه در اینستاگرام به اشتراک گذاشت: “تور Eras پر معنا ترین و الکتریکی ترین تجربه زندگی من تا کنون بوده است و من بسیار خوشحالم که به شما بگویم که به زودی به صفحه نمایش بزرگ خواهد آمد.”

برچسب ها :

ناموجود