تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
کد خبر : 11920

تیلور سوئیفت با ترکیب استایل سبز و بلوطی خیره کننده می شود

تیلور سوئیفت با ترکیب استایل سبز و بلوطی خیره کننده می شود

تیلور سوئیفت به استودیوی ضبط بازگشت! این خواننده 34 ساله روز سه شنبه با یک لباس ژاکت سبز و کت پشمی قهوه ای بلوطی از استلا مک کارتنی خیره کننده به استودیو الکتریک لیدی در شهر نیویورک رفت. سوئیفت ظاهر خود را با رژ لب قرمز هلویی و چکمه‌ های گوچی مشکی، همراه با کیف

تیلور سوئیفت به استودیوی ضبط بازگشت! این خواننده 34 ساله روز سه شنبه با یک لباس ژاکت سبز و کت پشمی قهوه ای بلوطی از استلا مک کارتنی خیره کننده به استودیو الکتریک لیدی در شهر نیویورک رفت.

سوئیفت ظاهر خود را با رژ لب قرمز هلویی و چکمه‌ های گوچی مشکی، همراه با کیف قهوه‌ای و گردنبند های طلا ترکیب کرد.

بازدید سوئیفت از استودیوی ضبط پس از انتشار آلبوم‌ های ضبط‌ شده‌ ی دوباره‌ اش «حالا صحبت کن» (نسخه تیلور) در سال گذشته انجام شد. این سوپر استار پاپ در ماه دسامبر، پس از راه اندازی بیش از 26.1 میلیارد استریم جهانی، به عنوان برترین هنرمند اسپاتیفای در سال 2023 انتخاب شد که تخمین زده می شود 100 میلیون دلار حق امتیاز به دست آورد.

این بازدید سوئیفت همچنین پس از شرکت در مراسم گلدن گلوب 2024 در لس آنجلس انجام می شود، جایی که او برای فیلم کنسرت تیلور سوئیفت: تور دوره ها نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم سینمایی و باکس آفیس شد.

سوئیفت در این مراسم با لباس مجلسی گوچی با پولک سبز و کفش های کریستین لوبوتن سبز متالیک، همراه با گوشواره‌ های الماس آویزان De Beers خیره کننده بود.

در طول این مراسم، پس از اینکه جو کوی مجری برنامه درباره او و نامزدش تراویس کلس شوخی کرد، خواننده با چهره ای ریلکس در حال میل کردن نوشیدنی خود دیده شد.

برچسب ها :

ناموجود