تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۴۲
کد خبر : 10149

تیلور سوئیفت با استایل خیره کننده برای شام بیرون می آید

تیلور سوئیفت با استایل خیره کننده برای شام بیرون می آید

تیلور سوئیفت در شهر نیویورک زندگی می کند! سوئیفت، ساعاتی پس از اینکه تراویس کلس از اظهار نظر در مورد اینکه آیا تیلور در بازی کانزاس سیتی چیفز مقابل میامی دلفین در آلمان در روز یکشنبه حضور خواهد داشت یا خیر، خودداری کرد، سوئیفت در حال رفتن به رستوران مینتا دیده شد. طبق وب‌ سایت

تیلور سوئیفت در شهر نیویورک زندگی می کند! سوئیفت، ساعاتی پس از اینکه تراویس کلس از اظهار نظر در مورد اینکه آیا تیلور در بازی کانزاس سیتی چیفز مقابل میامی دلفین در آلمان در روز یکشنبه حضور خواهد داشت یا خیر، خودداری کرد، سوئیفت در حال رفتن به رستوران مینتا دیده شد.

طبق وب‌ سایت این، رستوران فرانسوی که در سال 1937 افتتاح شده است و نویسندگان، شاعران در آن رفت و آمد می‌ کردند.

برای این مناسبت، تیلور این ستاره پاپ با پوشیدن یک ژاکت برنزه طرح دار و یک شلوار قهوه ای با کفش های چرم قهوه ای، فصل پاییز را پذیرفت. او ظاهر آندروژن را با یک کیف کوچک ست کرد و سایه روشن قرمز را برای رنگ لب خود انتخاب کرد.

صبح شنبه، صاحب رستوران مینتا، کیت مک نالی، رستوران دار، پستی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در آن عکس های سوئیفت در محل برگزاری مراسم به نمایش گذاشته شد و “گزارش” آن شب توسط مدیر عامل گروه رستوران کیث مک نالی، روبرتا روسینی دلیس، در پست خود گنجانده شد. شرح شامل جزئیاتی که سوئیفت با فیبی بریجرز، نوازنده شام ​​خورده بود.

عنوان او شروع این طور شد: “سوئیفت تا ساعت 12:15 اینجا بود.

پست مک نالی شامل چندین عکس از یک سوئیفت خندان بود که با سرآشپز میانه‌ تا، لورن کالکوتور، در داخل رستوران ژست گرفته بود، که شرح آن نشان داد که توسط یکی از کارکنان گرفته شده است.

گزارش در شرح مک‌ نالی همچنین به تفصیل این موضوع را توضیح می‌ دهد که در حالی که سوئیفت شام می‌ خورد، جمعیتی در بیرون رستوران تجمع کرده‌ اند و از کارکنانی که برای «کار عالی»شان حضور داشتند، تمجید می‌ کنند.

“مینتا شلوغ و پر جنب و جوش بود. تیم عالی امشب. چه شبی و چه رستورانی!”

سوئیفت از زمانی که تور Eras خود را در ماه مارس آغاز کرد و اولین مرحله از تور ایالات متحده را در ماه اوت به پایان رساند، قرار است نمایش های خود را در آرژانتین و برزیل در 9 نوامبر آغاز کند.

برچسب ها :

ناموجود