تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۰۷
کد خبر : 6908

تکنیک آرایش درخشان “پروانه” دوآلیپا به اشتراک گذاشته شد

تکنیک آرایش درخشان “پروانه” دوآلیپا به اشتراک گذاشته شد

یکی از این نکات مستقیماً از دهان طراح آرایشگر دوآ لیپا، لیزا الدریج، می آید، که یک ترفند پوستی درخشان و سریع به نام «تکنیک پروانه» است. با لیزا الدریج یا اینستاگرام، کتاب میز قهوه و کانال نمادین یوتیوب او غریبه نیستیم. او یک اسطوره زیبایی واقعی است و وقتی پست می گذارد، زمان توجه

یکی از این نکات مستقیماً از دهان طراح آرایشگر دوآ لیپا، لیزا الدریج، می آید، که یک ترفند پوستی درخشان و سریع به نام «تکنیک پروانه» است.

با لیزا الدریج یا اینستاگرام، کتاب میز قهوه و کانال نمادین یوتیوب او غریبه نیستیم. او یک اسطوره زیبایی واقعی است و وقتی پست می گذارد، زمان توجه است.

به گفته الدریج، تکنیک پروانه زمانی که او سر صحنه فیلمبرداری است و در زمان کوتاهی دارد، به کار می رود. بهترین قسمت؟ تنها چیزی که لازم است یک جفت دست و هایلایتر مایع مورد علاقه شما است.

لیزا در TikTok توضیح می‌دهد: “یکی از نکات حرفه‌ ای مورد علاقه من در صحنه، چیزی است که من آن را تکنیک پروانه‌ ای می‌ نامم. این زمانی است که من سر صحنه فیلمبرداری هستم و متوجه می‌ شوم که مدل یا افراد مشهور در این زمینه به درخشش بیشتری نیاز دارند.”

در حالی که مدلش آماده است، لیزا مقداری هایلایتر مایع را به لبه بیرونی دست خود می کشد. او از هایلایتر کریستال استفاده می کند. سپس لبه های دستانش را به هم می مالد تا محصول پخش و گرم شود.

او می‌گوید: «آنچه واقعاً عالی است این است که این قسمت از دست شما شکل مناسبی برای قرار گرفتن در ناحیه [استخوان گونه] است. به گفته لیزا، مرحله بعدی استفاده از هایلایتر روی پوست در سه شکل خمیده به سمت بالا «بال پروانه» است.

لیزا در حالی که به مدلش نگاه می‌ کند، اضافه می‌ کند: «پنج ثانیه طول می‌ کشد و صادقانه بگویم، من معتقدم که دست‌ ها اغلب بهترین ابزار آرایش هستند.

در حالی که این ترفند برای شخص دیگری بهتر جواب می دهد، لیزا یک نکته اضافی برای جویندگان درخشش دارد.

پس از اینکه شخصی از او پرسید که آیا باید برای خود دست‌ هایش را روی هم بگذارند، او در اظهار نظری نوشت: «با استفاده از قسمت گوشتی‌ تر کنار دست‌تان، روی استخوان گونه‌ ها ضربه بزنید تا شقیقه‌ هایتان».

در نهایت به همین راحتی! از انگشتان خود برای مالیدن محصول به پوست استفاده کنید. و حالا شما به اندازه خود باربی پری دریایی درخشان هستید.

برچسب ها :

ناموجود