تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
کد خبر : 10999

تشویق تیلور سوئیفت با استایل شیک از تراویس کلس خبرساز شد

تشویق تیلور سوئیفت با استایل شیک از تراویس کلس خبرساز شد

تیلور سوئیفت با استایل شیک و جذاب یکشنبه شب در حال تشویق تراویس کلسه دیده شد. تیلور که از جایگاه ویژه بازی را تماشا کرد که تراویس کلس و تیمش مقابل گرین بی پکرز در گرین بی، ویسکانسین قرار گرفتند. سوئیفت، با پوشیدن یک کت قرمز روشن، در حال عکس گرفتن از میدان دیده می

تیلور سوئیفت با استایل شیک و جذاب یکشنبه شب در حال تشویق تراویس کلسه دیده شد. تیلور که از جایگاه ویژه بازی را تماشا کرد که تراویس کلس و تیمش مقابل گرین بی پکرز در گرین بی، ویسکانسین قرار گرفتند.

سوئیفت، با پوشیدن یک کت قرمز روشن، در حال عکس گرفتن از میدان دیده می شد. ویدیویی که توسط طرفداران در X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشته شد، سوئیفت را نشان داد که در اطراف جایگاه vip راه م ی‌رفت و فیلم‌ برداری می‌ کرد. سوئیفت توسط بریتنی ماهومز، همسر پاتریک ماهومز، کوارتربک چیفز، همراه شده بود.

همچنین تیلور سوئیفت در حال هیجان با استایل شیک در موقع تشویق تراویس کلس به تصویر کشیده شد. ماه گذشته، تراویس به بوینس آیرس، آرژانتین سفر کرد تا اجرای تیلور را در طول تور Eras تماشا کند. در آنجا، تراویس برای اولین بار با پدر تیلور ملاقات کرد.

اخیراً، هر دوی والدین تراویس فاش کردند که پس از اینکه قبلاً از طرفداران پرشور این ستاره بزرگ نبوده‌اند، به سویفتی تبدیل شده‌اند.

ماه گذشته، دونا کلس گفت که نمی‌ خواهد خود را به‌عنوان یک سوئیفتی توصیف کند، زیرا «دوران من زمین، باد و آتش، چاکا خان، چیزهایی از این دست بود. این بیشتر موسیقی من است.

برچسب ها :

ناموجود