تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
کد خبر : 6025

ترند مانیکور فرانسوی باربی امسال همه جا خواهد بود

ترند مانیکور فرانسوی باربی امسال همه جا خواهد بود

گرتا گرویگ شهر را صورتی رنگ می کند. باربی قرار است ، 21 جولای اکران شود، و در آماده سازی برای فیلم، ممکن است قبلا مطمئن شده باشید که  روتین زیبایی شما کاملا صورتی است. با این حال، با حاکمیت مینیمالیسم، صورتی روشن و غلیظ ممکن است با پالت رنگ مورد علاقه شما مطابقت نداشته

گرتا گرویگ شهر را صورتی رنگ می کند. باربی قرار است ، 21 جولای اکران شود، و در آماده سازی برای فیلم، ممکن است قبلا مطمئن شده باشید که  روتین زیبایی شما کاملا صورتی است. با این حال، با حاکمیت مینیمالیسم، صورتی روشن و غلیظ ممکن است با پالت رنگ مورد علاقه شما مطابقت نداشته باشد. اما اینجاست که مانیکور فرانسوی باربی می تواند به شما کمک کند.

ظاهراً ترند ناخن های طبیعی در تابستان امسال پایبند بوده است، اما مانیکوریست قدیمی تام باچیک به تازگی یک عکس عالی از ناخن های فرانسوی باربی منتشر کرده است. این ناخن‌ها کوتاه و متوسط ​​هستند و شکل بادامی کلاسیک دارند. مانند بسیاری از مانیکورهای فرانسوی، مانیکور باربی هم دارای پایه طبیعی است. برای زیباتر کردن آن، اگر چه پایه کم‌ رنگ‌ ترین رنگ درخشندگی را دارد و به جای سفید، نوک صورتی پاستلی دارد.

خیلی ها همیشه طرفدار مانیکورهای مینیمالیستی بوده اند و این تنها باری نیست که می بینیم مانیکور فرانسوی کلاسیک به روز می شود. اگرچه مانیکور فرانسوی باربی از نظر تکنیکی از قبل است، اما دخترانی مانند، لیزو و مارگو رابی همگی در یک سال گذشته به یک روش از این روند استفاده کرده اند.
علاوه بر این، روند مانیکور فرانسوی باربی در کنار ترند پیشرو باربیکور داغ است، و رنگ صورتی ملایم برای هرکسی که می‌خواهد ظاهر مینیمال‌تری از این روند داشته باشد، بهترین انتخاب است.

بهترین قسمت؟ باربی فرانسویاین است که بسیار مناسب برای مبتدیان است. ابتدا ناخن های خود را با فشار دادن کوتیکول ها به عقب، سوهان زدن لبه آزاد و صاف کردن صفحه ناخن آماده کنید. سپس، یک کت پایه و دو لایه لاک ملایم نیمه شفاف مورد علاقه خود را بزنید. پس از خشک شدن کامل، یک لاک صورتی کمرنگ و یک برس ناخن نازک برای ایجاد هر نوک ناخن بردارید.

پس از ایجاد شکل، نوک آن را با لاک صورتی پر کنید و در نهایت همه چیز را با یک تاپ کت بسیار براق بپوشانید.

برچسب ها :

ناموجود